доц. др Сњежана Кевић-Зрнић
доцент
051/322-780 |
Катедре |
| |
---|---|---|
Ужа научна/умјетничка област | Звање | Датум избора у звање |
Методика васпитно-образовног рада | доцент | 29. април 2021. |
Предмети
Филозофски факултет
Академске студије другог циклуса | |
---|---|
МПД10ППК | Пословна педагошка култура |
МПД22СПР | Супервизија у професионалном развоју педагога | Академске студије првог циклуса |
MВ135 | Методика васпитног рада |
НМК132 | Наставни метод у комуникацији |
ОМВР141 | Основе методике васпитног рада |
ОМВР-15 | Основе методике васпитног рада |
ОПД22МВР1 | Методика васпитног рада 1 |
ОПД22ПР1 | Педагошки практикум 1 - Увод у педагошки практикум |
ОПД22ПР3 | Педагошки практикум 3 - Педагошки практикум рада са породицом и заједницом |
ОТФЗФ | Образовна технологија |
ОТФЗФ-УС1 | Образовна технологија |
СПРН131 | Супервизија у професионалном развоју наставника |
УУ142 | Учење учења |
УУ142-15 | Учење учења |
Библиографија
Радови у часописима
Квалитетно читање и вођење забиљешки у настави
DOI | 10.5937/inovacije1904044K |
---|---|
Часопис | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
Година | 2019 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Ненад Сузић |
Волумен | XXXII |
Број | 4 |
Страна од | 44 |
Страна до | 56 |
Efikasnost nastave u inovativnim didaktičko-metodičkim modelima
Часопис | Норма, часопис за теорију и праксу васпитања и образовања |
---|---|
Година | 2016 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Татјана Зиројевић |
Волумен | 21 |
Број | 2 |
Страна од | 269 |
Страна до | 280 |
Критеријуми оцењивања ученика
Часопис | NASTAVA I VASPITANJE |
---|---|
Година | 2014 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Број | 4 |
Страна од | 669 |
Страна до | 686 |
Samoregulacijska uspješnost i emocije srednjoškolaca i studenata
Часопис | Croatian Journal of Education |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
Број | 2 |
Страна од | 69 |
Страна до | 95 |
High School and University Students Self-regulated Efficiency and Emotions
Часопис | Croatian Journal of Education |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković и Snježana Đurđević |
Број | 2 |
Страна од | 69 |
Страна до | 95 |
Primjer obrade nastavne jedinice u egzemplarnoj nastavi
Часопис | НАША ШКОЛА |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ozrenka Bjelobrk-Babić и Snježana Đurđević |
Број | 61 (231) |
Страна од | 145 |
Страна до | 151 |
Позитивна и негативна осјећања у односу на саморегулаторну ефикасност средњошколаца и студената
Часопис | Medicinski žurnal |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Ђурђевић и Ненад Сузић |
Број | 1-2 |
Страна од | 141 |
Страна до | 158 |
Невербална комуникација у настави
Часопис | РАДОВИ часопис за хуманистичке и друштвене науке |
---|---|
Година | 2010 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић |
Број | 13 |
Страна од | 193 |
Страна до | 213 |
Педагошка ефикасност невербалне комуникације
Часопис | НАША ШКОЛА |
---|---|
Година | 2005 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић |
Број | 3-4 |
Страна од | 171 |
Страна до | 179 |
Радови са скупова
STUDENTS’ PERCEPTION OF COOPERATION AND COMMUNICATION IN LEARNING AND TEACHING PROCESSES
Научни скуп | 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” |
---|---|
Публикација | The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community |
Година | 2022 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Славиша Јењић |
Страна од | 205 |
Страна до | 210 |
Корелати социопедагошких обиљежја учитеља и примјене интегративне наставе природе и друштва
Научни скуп | Бањалучки новембарски сусрети 2022 |
---|---|
Публикација | Бањалучки новембарски сусрети 2022 |
Година | 2022 |
Аутори | Славиша Јењић, Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић и Бојана Лазић |
Страна од | 101 |
Страна до | 118 |
Procjene učitelja o značaju i efektima integrativne nastave
Научни скуп | 12th International Conference EDUvision 2022 »New Contemporary Challenges – Opportunities for Integrating Innovative Solutions into 21st Century Education« |
---|---|
Публикација | »New Contemporary Challenges - Opportunities for Integrating Innovative Solutions into 21st Century Education« |
Година | 2022 |
Аутори | Tanja Stanković - Janković, Славиша Јењић и Snježana Kević-Zrnić |
Страна од | 58 |
Страна до | 68 |
Веб адреса | http://www.eduvision.si/Content/Docs/The_Book_of_Papers_EDUvision_22.pdf |
Социјализација у дигиталном окружењу
Научни скуп | Поремећаји у понашању дјеце и младих |
---|---|
DOI | 10.7251/ЗЦМЗ0122222К |
Публикација | Поремећаји у понашању дјеце и младих |
Година | 2022 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Славиша Јењић |
Страна од | 222 |
Страна до | 231 |
Performans u nastavi
Научни скуп | International Conference EDUvision |
---|---|
Публикација | Modern Approaches to Teaching the Coming Generations, EDUvision |
Година | 2019 |
Аутори | Tanja Stanković-Janković и Snježana Kević-Zrnić |
Страна од | 1002 |
Страна до | 1009 |
Učenje i kompetencije mladih u XXI vijeku
Научни скуп | X Međunarodna naučno-stručna konferencija |
---|---|
Публикација | Unapređenje kvaliteta života djece i mladih |
Година | 2019 |
Аутори | Snježana Kević-Zrnić и Tanja Stanković-Janković |
Страна од | 428 |
Страна до | 434 |
Учење учења и вредновање школе
Научни скуп | Наука, настава, учење: проблеми и перспективе |
---|---|
Публикација | Монографија са међународног научног скупа |
Година | 2019 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић и Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 133 |
Страна до | 148 |
Vođenje zabilješki, efikasno čitanje i uključenost učenika u nastavu kao pretpostavka uspješnog učenja
Научни скуп | Modern Approaches to Teaching the Coming Generations, EDUvision 2018 |
---|---|
Година | 2018 |
Аутори | Snježana Kević-Zrnić, Анкица Сузић, Tanja Stanković - Janković и Nenad Suzić |
Страна од | 706 |
Страна до | 718 |
Вриједносне оријентације средњошколаца и студената
Научни скуп | Настава и учење |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
Страна од | 259 |
Страна до | 268 |
Ставови студената и наставника о болоњском процесу десет година послије
Научни скуп | Образовање и савремени универзитет |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић, Озренка Бјелобрк-Бабић и Сњежана Кевић-Зрнић |
Страна од | 165 |
Страна до | 179 |
Ставови о европским стандардима и компетенције за доношење одлука
Научни скуп | Квалитет наставног и научног рада и болоњски процес |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Тања Станковић-Јанковић, Ненад Сузић, Сњежана Кевић-Зрнић и Озренка Бјелобрк-Бабић |
Страна од | 189 |
Страна до | 212 |
Ставови ученика према настави музичке културе
Научни скуп | Настава и учење - стање и проблеми |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Озренка Бјелобрк-Бабић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Страна од | 597 |
Страна до | 610 |
Ставови ученика према настави музичке културе
Научни скуп | Настава и учење - стање и проблеми, Учитељски факултет у Ужицу |
---|---|
Публикација | Зборник радова са међународног научног скупа Настав и учење (стање и проблеми), Учитељски факултет у Ужицу |
Година | 2011 |
Аутори | Озренка Бјелобрк-Бабић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Страна од | 597 |
Страна до | 610 |
Остали радови
Васпитање у породици, традиција и изазови савременог доба
Издавач | Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет |
---|---|
ISSN/ISBN | 978-99976-38-77-9 |
Година | 2023 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Славиша Јењић |
Страна од | 57 |
Страна до | 84 |
Насљеђе и познавање културне баштине
Издавач | Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет |
---|---|
ISSN/ISBN | 978-99976-38-77-9 |
Година | 2023 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић и Славиша Јењић |
Страна од | 7 |
Страна до | 36 |
Магистарски рад: Планирање учења и технике успјешног учења
Издавач | Филозофски факултет |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић |
Пројекти
Познавањем културне баштине до поштовања различитости
Пројекат за циљ има упознавање са различитим културолошким обиљежјима и развојем толеранције на различитости, са посебним акцентом на културу и идентитет српског народа у Републици Српској и Босни и Херцеговини. Са рођењем сваки човјек добија идентитет који је недвосмислено повезан са историјом. Прошлост има велику улогу у процесу одрастања и сазријевања човјека и обликовању његових етничких ставова и погледа...
Број пројекта | 1251325 |
---|---|
Статус | Неактиван |
Тип пројекта | Национални научноистраживачки |
Организациона јединица | Филозофски факултет |
Руководилац | проф. др Бошко Бранковић |
Пројектни тим | проф. др Славиша Јењић проф. др Боривоје Милошевић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић Марко Аћић проф. др Срђан Душанић проф. др Тања Станковић - Јанковић Жељана Ковачевић |
Финансијер | Министарство цивилних послова БиХ |
Почетак реализације | 01.01.2023. |
Завршетак пројекта | 02.11.2023. |
Вриједност пројекта | 5000.0 БАМ |
Изградња повјерења у медијима у Југоисточној Европи и Турској-Фаза 2
Реформом наставног плана и програма за основне школе у Републици Српској уведе је, између осталог, нови предмет под називом Дигитални свијет, за који је планирано да се проводи од другог до петог разреда.
Број пројекта | 1251320 |
---|---|
Статус | Неактиван |
Тип пројекта | Национални - остали |
Организациона јединица | Филозофски факултет |
Руководилац | проф. др Ивана Зечевић |
Пројектни тим | проф. др Драгана Трнинић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Далибор Савић |
Финансијер | UNESCO |
Почетак реализације | 01.07.2022. |
Завршетак пројекта | 02.07.2024. |
Вриједност пројекта | 30290.0 БАМ |
Добри потомци су добри преци
Пројекат „Добри потомци су добри преци“ подразумијева одржавање низа предавања из области историје, језика и књижевности, педагогије и психологије, а која за циљ имају развијање осјећаја за национални идентитет и интегритет, као и заштиту и промоцију нематеријалне културне баштине српског народа.
Број пројекта | 1251321 |
---|---|
Статус | Неактиван |
Тип пројекта | Национални стручни (професионални) |
Организациона јединица | Филозофски факултет |
Руководилац | проф. др Бошко Бранковић |
Пројектни тим | проф. др Тања Станковић - Јанковић проф. др Славиша Јењић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Боривоје Милошевић Марко Аћић Драган Драгомировић проф. др Срђан Душанић |
Финансијер | FOND ZA IZBEGLA ,RASELJENA LICA I ZA SARADNJU SA SRBIMA U REGIONU |
Почетак реализације | 01.09.2022. |
Завршетак пројекта | 21.12.2022. |
Вриједност пројекта | 1000.0 БАМ |
Оснаживање и промовисање вриједности инклузије у васпитању и образовању
Наш програм ће се у почетку заснивати на теоријској и практичној обуци студената, ангажованих вршњачких едукатора са пет наставничких факултета Универзитета у Бањој Луци у љетном семестру школске 2021/2022. године. Обучени вршњачки едукатори реализоваће активности (интерактивна предавања, радионице, панел дискусије) са својим наставницима на пет факултета за обуку наставника...
Број пројекта | 1251317 |
---|---|
Статус | Неактиван |
Тип пројекта | Међународни научноистраживачки - Остали |
Организациона јединица | Филозофски факултет |
Руководилац | проф. др Сања Партало |
Пројектни тим | Тања Глишић, ма доц. др Желимир Драгић Марко Аћић проф. др Тања Станковић - Јанковић др Невена Вучен Папић проф. др Маргарета Скопљак доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Александра Хаџић проф. др Драган Матић проф. др Александра Шиндић-Радић проф. др Светлана Боројевић Мирјана Предић, ма проф. др Татјана Михајловић проф. др Кристина Пантелић Бабић Жељана Ковачевић проф. др Славица Тутњевић проф. др Татјана Марић Александар Пајкић, ма проф. др Сања Јосифовић-Елезовић мр Кристијан Поповић проф. др Тамара Прибишев-Белеслин проф. др Славиша Јењић проф. др Љиљана Јерковић проф. др Мирослав Дрљача проф. др Емир Мухић доц. др Драган Партало |
Финансијер | УНИЦЕФ |
Почетак реализације | 01.03.2022. |
Завршетак пројекта | 01.07.2024. |
Вриједност пројекта | 41900.0 БАМ |
Српски идентитет у Босни и Херцеговини
Пројекат "Српски идентитет у Босни и Херцеговини" подразумијева одржавање низа предавања из области историје, историје језика и књижевности, историје педагогије и историје политичке мисли српског народа у Босни и Херцеговини покривајући историјски период од 1463. до 1918. године. Циљ пројекта је очување националног идентитета Срба у Босни и Херцеговини, са акцентом на очувању историје и културне баштине...
Број пројекта | 1251314 |
---|---|
Статус | Неактиван |
Тип пројекта | Национални образовни |
Организациона јединица | Филозофски факултет |
Руководилац | проф. др Бошко Бранковић |
Пројектни тим | Марко Аћић проф. др Срђан Душанић проф. др Боривоје Милошевић Драган Драгомировић проф. др Славиша Јењић проф. др Тања Станковић - Јанковић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић |
Финансијер | МИНИСТАРСТВО КУЛТУРЕ И ИНФОРМИСАЊА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ |
Почетак реализације | 01.06.2021. |
Завршетак пројекта | 08.11.2021. |
Вриједност пројекта | 2000.0 БАМ |
Сви за инклузивно образовање
Образовне политике развијених земаља у Европи и свијету значајно су се приближиле постизању основног циља инклузивног образовања увођењем квалитативних промјена у њихов образовни систем. Истраживања на тему инклузивног образовања (Миттлер, 2000; Аинсцов, 2002) сугеришу да су развој и напредак друштва условљени смањењем разлика у друштву...
Број пројекта | 1251312 |
---|---|
Статус | Неактиван |
Тип пројекта | Међународни научноистраживачки - Остали |
Организациона јединица | Филозофски факултет |
Руководилац | проф. др Сања Партало |
Пројектни тим | Тања Глишић, ма проф. др Тања Станковић - Јанковић проф. др Драженко Јоргић Жељана Ковачевић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Сања Јосифовић-Елезовић Озрен Тришић |
Финансијер | УНИЦЕФ |
Почетак реализације | 01.11.2020. |
Завршетак пројекта | 31.12.2021. |
Вриједност пројекта | 45500.0 БАМ |