
доц. др Сњежана Кевић-Зрнић
доцент
| 051/322-780 |
| Катедре |
| |
|---|---|---|
| Ужа научна/умјетничка област | Звање | Датум избора у звање |
| Методика васпитно-образовног рада | доцент | 29. април 2021. |
Предмети
Филозофски факултет
| Академске студије другог циклуса | |
|---|---|
| МПД10ППК | Пословна педагошка култура |
| МПД22СПР | Супервизија у професионалном развоју педагога | Академске студије првог циклуса |
| MВ135 | Методика васпитног рада |
| НМК132 | Наставни метод у комуникацији |
| ОМВР141 | Основе методике васпитног рада |
| ОМВР-15 | Основе методике васпитног рада |
| ОПД22МВР1 | Методика васпитног рада 1 |
| ОПД22МЕУ | Методика е-учења |
| ОПД22ПР1 | Педагошки практикум 1 - Увод у педагошки практикум |
| ОПД22ПР3 | Педагошки практикум 3 - Педагошки практикум рада са породицом и заједницом |
| ОТФЗФ | Образовна технологија |
| ОТФЗФ-УС1 | Образовна технологија |
| СПРН131 | Супервизија у професионалном развоју наставника |
| УУ142 | Учење учења |
| УУ142-15 | Учење учења |
Библиографија
Радови у часописима
Квалитетно читање и вођење забиљешки у настави
| DOI | 10.5937/inovacije1904044K |
|---|---|
| Часопис | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
| Година | 2019 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Ненад Сузић |
| Волумен | XXXII |
| Број | 4 |
| Страна од | 44 |
| Страна до | 56 |
Efikasnost nastave u inovativnim didaktičko-metodičkim modelima
| Часопис | Норма, часопис за теорију и праксу васпитања и образовања |
|---|---|
| Година | 2016 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Татјана Зиројевић |
| Волумен | 21 |
| Број | 2 |
| Страна од | 269 |
| Страна до | 280 |
Критеријуми оцењивања ученика
| Часопис | NASTAVA I VASPITANJE |
|---|---|
| Година | 2014 |
| Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
| Број | 4 |
| Страна од | 669 |
| Страна до | 686 |
High School and University Students Self-regulated Efficiency and Emotions
| Часопис | Croatian Journal of Education |
|---|---|
| Година | 2013 |
| Аутори | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković и Snježana Đurđević |
| Број | 2 |
| Страна од | 69 |
| Страна до | 95 |
Samoregulacijska uspješnost i emocije srednjoškolaca i studenata
| Часопис | Croatian Journal of Education |
|---|---|
| Година | 2013 |
| Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
| Број | 2 |
| Страна од | 69 |
| Страна до | 95 |
Primjer obrade nastavne jedinice u egzemplarnoj nastavi
| Часопис | НАША ШКОЛА |
|---|---|
| Година | 2012 |
| Аутори | Ozrenka Bjelobrk-Babić и Snježana Đurđević |
| Број | 61 (231) |
| Страна од | 145 |
| Страна до | 151 |
Позитивна и негативна осјећања у односу на саморегулаторну ефикасност средњошколаца и студената
| Часопис | Medicinski žurnal |
|---|---|
| Година | 2011 |
| Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Ђурђевић и Ненад Сузић |
| Број | 1-2 |
| Страна од | 141 |
| Страна до | 158 |
Невербална комуникација у настави
| Часопис | РАДОВИ часопис за хуманистичке и друштвене науке |
|---|---|
| Година | 2010 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић |
| Број | 13 |
| Страна од | 193 |
| Страна до | 213 |
Педагошка ефикасност невербалне комуникације
| Часопис | НАША ШКОЛА |
|---|---|
| Година | 2005 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић |
| Број | 3-4 |
| Страна од | 171 |
| Страна до | 179 |
Радови са скупова
Изазови и интересовања наставника за примјену вјештачке интелигенције у настави
| Научни скуп | Васпитање и образовање између теорије и праксе |
|---|---|
| DOI | 10.46793/zbVO25UEI.107J |
| Публикација | Васпитање и образовање између теорије и праксе |
| Година | 2025 |
| Аутори | Славиша Јењић, Сњежана Кевић-Зрнић и Тања Станковић - Јанковић |
SOCIO-PEDAGOGICAL CHARACTERISTICS OF TEACHERS AND THEIR ATTITUDES TOWARD THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE EDUCATIONAL PROCESS
| Научни скуп | 1 st International Scientific Conference Education and Artificial Intelligence (EDAI 2024) |
|---|---|
| DOI | 10.46793/EDAI24.061J |
| Публикација | EDUCATION AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE |
| Година | 2024 |
| Аутори | Славиша Јењић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
| Страна од | 61 |
| Страна до | 67 |
| Веб адреса | https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzQbfBtmBtRlTslTtjmgmBsNHksx?projector=1&messagePartId=0.1 |
STUDENTS’ PERCEPTION OF COOPERATION AND COMMUNICATION IN LEARNING AND TEACHING PROCESSES
| Научни скуп | 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” |
|---|---|
| Публикација | The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community |
| Година | 2022 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Славиша Јењић |
| Страна од | 205 |
| Страна до | 210 |
Procjene učitelja o značaju i efektima integrativne nastave
| Научни скуп | 12th International Conference EDUvision 2022 »New Contemporary Challenges – Opportunities for Integrating Innovative Solutions into 21st Century Education« |
|---|---|
| Публикација | »New Contemporary Challenges - Opportunities for Integrating Innovative Solutions into 21st Century Education« |
| Година | 2022 |
| Аутори | Tanja Stanković - Janković, Славиша Јењић и Snježana Kević-Zrnić |
| Страна од | 58 |
| Страна до | 68 |
| Веб адреса | http://www.eduvision.si/Content/Docs/The_Book_of_Papers_EDUvision_22.pdf |
Корелати социопедагошких обиљежја учитеља и примјене интегративне наставе природе и друштва
| Научни скуп | Бањалучки новембарски сусрети 2022 |
|---|---|
| Публикација | Бањалучки новембарски сусрети 2022 |
| Година | 2022 |
| Аутори | Славиша Јењић, Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић и Бојана Лазић |
| Страна од | 101 |
| Страна до | 118 |
Социјализација у дигиталном окружењу
| Научни скуп | Поремећаји у понашању дјеце и младих |
|---|---|
| DOI | 10.7251/ЗЦМЗ0122222К |
| Публикација | Поремећаји у понашању дјеце и младих |
| Година | 2022 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Славиша Јењић |
| Страна од | 222 |
| Страна до | 231 |
Performans u nastavi
| Научни скуп | International Conference EDUvision |
|---|---|
| Публикација | Modern Approaches to Teaching the Coming Generations, EDUvision |
| Година | 2019 |
| Аутори | Tanja Stanković-Janković и Snježana Kević-Zrnić |
| Страна од | 1002 |
| Страна до | 1009 |
Učenje i kompetencije mladih u XXI vijeku
| Научни скуп | X Međunarodna naučno-stručna konferencija |
|---|---|
| Публикација | Unapređenje kvaliteta života djece i mladih |
| Година | 2019 |
| Аутори | Snježana Kević-Zrnić и Tanja Stanković-Janković |
| Страна од | 428 |
| Страна до | 434 |
Учење учења и вредновање школе
| Научни скуп | Наука, настава, учење: проблеми и перспективе |
|---|---|
| Публикација | Монографија са међународног научног скупа |
| Година | 2019 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић и Тања Станковић - Јанковић |
| Страна од | 133 |
| Страна до | 148 |
Vođenje zabilješki, efikasno čitanje i uključenost učenika u nastavu kao pretpostavka uspješnog učenja
| Научни скуп | Modern Approaches to Teaching the Coming Generations, EDUvision 2018 |
|---|---|
| Година | 2018 |
| Аутори | Snježana Kević-Zrnić, Анкица Сузић, Tanja Stanković - Janković и Nenad Suzić |
| Страна од | 706 |
| Страна до | 718 |
Ставови студената и наставника о болоњском процесу десет година послије
| Научни скуп | Образовање и савремени универзитет |
|---|---|
| Година | 2012 |
| Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић, Озренка Бјелобрк-Бабић и Сњежана Кевић-Зрнић |
| Страна од | 165 |
| Страна до | 179 |
Вриједносне оријентације средњошколаца и студената
| Научни скуп | Настава и учење |
|---|---|
| Година | 2012 |
| Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
| Страна од | 259 |
| Страна до | 268 |
Ставови ученика према настави музичке културе
| Научни скуп | Настава и учење - стање и проблеми, Учитељски факултет у Ужицу |
|---|---|
| Публикација | Зборник радова са међународног научног скупа Настав и учење (стање и проблеми), Учитељски факултет у Ужицу |
| Година | 2011 |
| Аутори | Озренка Бјелобрк-Бабић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
| Страна од | 597 |
| Страна до | 610 |
Ставови ученика према настави музичке културе
| Научни скуп | Настава и учење - стање и проблеми |
|---|---|
| Година | 2011 |
| Аутори | Озренка Бјелобрк-Бабић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
| Страна од | 597 |
| Страна до | 610 |
Ставови о европским стандардима и компетенције за доношење одлука
| Научни скуп | Квалитет наставног и научног рада и болоњски процес |
|---|---|
| Година | 2011 |
| Аутори | Тања Станковић-Јанковић, Ненад Сузић, Сњежана Кевић-Зрнић и Озренка Бјелобрк-Бабић |
| Страна од | 189 |
| Страна до | 212 |
Остали радови
Кроз дигитални свијет до дигиталних компетенција
| Издавач | Универзитет у Бањој Луци/Републички педагошки завод Републике Српске/UNESCO |
|---|---|
| Година | 2023 |
| Аутори | Ивана Зечевић, Драгана Трнинић, Далибор Савић, Сњежана Кевић-Зрнић, Милица Тителски и Мира Лакетић |
| Веб адреса | https://ff.unibl.org/sve-novosti/novost/937/kroz-digitalni-svijet-do-digitalnih-kompetencija-izvjestaj-edukativno-istrazivackog-projekta |
Насљеђе и познавање културне баштине
| Издавач | Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99976-38-77-9 |
| Година | 2023 |
| Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић и Славиша Јењић |
| Страна од | 7 |
| Страна до | 36 |
Васпитање у породици, традиција и изазови савременог доба
| Издавач | Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99976-38-77-9 |
| Година | 2023 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић, Тања Станковић - Јанковић и Славиша Јењић |
| Страна од | 57 |
| Страна до | 84 |
Магистарски рад: Планирање учења и технике успјешног учења
| Издавач | Филозофски факултет |
|---|---|
| Година | 2013 |
| Аутори | Сњежана Кевић-Зрнић |
Пројекти
Познавањем културне баштине до поштовања различитости
Пројекат за циљ има упознавање са различитим културолошким обиљежјима и развојем толеранције на различитости, са посебним акцентом на културу и идентитет српског народа у Републици Српској и Босни и Херцеговини. Са рођењем сваки човјек добија идентитет који је недвосмислено повезан са историјом. Прошлост има велику улогу у процесу одрастања и сазријевања човјека и обликовању његових етничких ставова и погледа...
| Број пројекта | 1251325 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Национални научноистраживачки |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Бошко Бранковић |
| Пројектни тим | проф. др Славиша Јењић проф. др Срђан Душанић проф. др Боривоје Милошевић Жељана Ковачевић проф. др Тања Станковић - Јанковић Марко Аћић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић |
| Финансијер | Министарство цивилних послова БиХ |
| Почетак реализације | 01.01.2023. |
| Завршетак пројекта | 02.11.2023. |
| Вриједност пројекта | 5000.0 БАМ |
Изградња повјерења у медијима у Југоисточној Европи и Турској-Фаза 2
Реформом наставног плана и програма за основне школе у Републици Српској уведе је, између осталог, нови предмет под називом Дигитални свијет, за који је планирано да се проводи од другог до петог разреда.
| Број пројекта | 1251320 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Национални - остали |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Ивана Зечевић |
| Пројектни тим | проф. др Драгана Трнинић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Далибор Савић |
| Финансијер | UNESCO |
| Почетак реализације | 01.07.2022. |
| Завршетак пројекта | 02.07.2024. |
| Вриједност пројекта | 30290.0 БАМ |
Добри потомци су добри преци
Пројекат „Добри потомци су добри преци“ подразумијева одржавање низа предавања из области историје, језика и књижевности, педагогије и психологије, а која за циљ имају развијање осјећаја за национални идентитет и интегритет, као и заштиту и промоцију нематеријалне културне баштине српског народа.
| Број пројекта | 1251321 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Национални стручни (професионални) |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Бошко Бранковић |
| Пројектни тим | проф. др Срђан Душанић Марко Аћић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Славиша Јењић проф. др Тања Станковић - Јанковић проф. др Боривоје Милошевић Драган Драгомировић |
| Финансијер | FOND ZA IZBEGLA ,RASELJENA LICA I ZA SARADNJU SA SRBIMA U REGIONU |
| Почетак реализације | 01.09.2022. |
| Завршетак пројекта | 21.12.2022. |
| Вриједност пројекта | 1000.0 БАМ |
Оснаживање и промовисање вриједности инклузије у васпитању и образовању
Наш програм ће се у почетку заснивати на теоријској и практичној обуци студената, ангажованих вршњачких едукатора са пет наставничких факултета Универзитета у Бањој Луци у љетном семестру школске 2021/2022. године. Обучени вршњачки едукатори реализоваће активности (интерактивна предавања, радионице, панел дискусије) са својим наставницима на пет факултета за обуку наставника...
| Број пројекта | 1251317 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Међународни научноистраживачки - Остали |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Сања Партало |
| Пројектни тим | др Невена Вучен Папић проф. др Емир Мухић Мирјана Предић, ма проф. др Љиљана Јерковић проф. др Александра Хаџић др Кристијан Поповић проф. др Славица Тутњевић проф. др Тамара Прибишев-Белеслин Жељана Ковачевић доц. др Тања Глишић Марко Аћић проф. др Александра Шиндић-Радић проф. др Драган Партало проф. др Маргарета Скопљак проф. др Светлана Боројевић проф. др Сања Јосифовић-Елезовић проф. др Желимир Драгић проф. др Тања Станковић - Јанковић проф. др Кристина Пантелић Бабић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Мирослав Дрљача проф. др Славиша Јењић проф. др Татјана Марић Александар Пајкић, ма проф. др Татјана Михајловић проф. др Драган Матић |
| Финансијер | УНИЦЕФ |
| Почетак реализације | 01.03.2022. |
| Завршетак пројекта | 01.07.2024. |
| Вриједност пројекта | 41900.0 БАМ |
Српски идентитет у Босни и Херцеговини
Пројекат "Српски идентитет у Босни и Херцеговини" подразумијева одржавање низа предавања из области историје, историје језика и књижевности, историје педагогије и историје политичке мисли српског народа у Босни и Херцеговини покривајући историјски период од 1463. до 1918. године. Циљ пројекта је очување националног идентитета Срба у Босни и Херцеговини, са акцентом на очувању историје и културне баштине...
| Број пројекта | 1251314 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Национални образовни |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Бошко Бранковић |
| Пројектни тим | проф. др Славиша Јењић проф. др Тања Станковић - Јанковић проф. др Боривоје Милошевић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић Марко Аћић проф. др Срђан Душанић Драган Драгомировић |
| Финансијер | МИНИСТАРСТВО КУЛТУРЕ И ИНФОРМИСАЊА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ |
| Почетак реализације | 01.06.2021. |
| Завршетак пројекта | 08.11.2021. |
| Вриједност пројекта | 2000.0 БАМ |
Сви за инклузивно образовање
Образовне политике развијених земаља у Европи и свијету значајно су се приближиле постизању основног циља инклузивног образовања увођењем квалитативних промјена у њихов образовни систем. Истраживања на тему инклузивног образовања (Миттлер, 2000; Аинсцов, 2002) сугеришу да су развој и напредак друштва условљени смањењем разлика у друштву...
| Број пројекта | 1251312 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Међународни научноистраживачки - Остали |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Сања Партало |
| Пројектни тим | Озрен Тришић проф. др Сања Јосифовић-Елезовић доц. др Тања Глишић Жељана Ковачевић доц. др Сњежана Кевић-Зрнић проф. др Драженко Јоргић проф. др Тања Станковић - Јанковић |
| Финансијер | УНИЦЕФ |
| Почетак реализације | 01.11.2020. |
| Завршетак пројекта | 31.12.2021. |
| Вриједност пројекта | 45500.0 БАМ |
