| Katedre |
|
|
|---|---|---|
| Uža naučna/umjetnička oblast | Zvanje | Datum izbora u zvanje |
| Metodika vaspitno-obrazovnog rada | redovni profesor | 24. decembar 2020. |
| ORCid | https://orcid.org/0009-0004-8369-8543 |
Predmeti
Filozofski fakultet
| Akademske studije drugog ciklusa | |
|---|---|
| MPD10PPK | Poslovna pedagoška kultura |
| MPD22SPR | Supervizija u profesionalnom razvoju pedagoga | Akademske studije prvog ciklusa |
| VRMG142 | Vaspitni rad u malim grupama |
| MVOR1141 | Metodika vaspitno-obrazovnog rada I |
| MHNP131 | Mentalna higijena u nastavničkom pozivu |
| NMK132 | Nastavni metod u komunikaciji |
| OPD22KVO | Komuniciranje u vaspitno-obrazovnom procesu |
| OPD22MVR2 | Metodika vaspitnog rada 2 |
| OPD22MEV | Metodika emocionalnog vaspitanja |
| OPD22MOJUV | Metodičke osnove jezičko-umjetničkog vaspitanja i obrazovanja |
| OPD22PR2 | Pedagoški praktikum 2 - Pedagoški praktikum iz učenja učenja |
| OPD22PR7 | Pedagoški praktikum 7 - Metodički praktikum sa supervizijom |
| UMVOR135 | Uvod u metodiku VOR-a |
| UU142 | Učenje učenja |
| UU142-15 | Učenje učenja | Akademske studije trećeg ciklusa |
| DVD | Dinamizmi vaspitnog djelovanja |
| DPD19SRRPM | Savjetodavni rad u rješavanju problema mladih |
| DPD19TMKPV | Teorije i modeli komunikacije u procesu vaspitanja |
Filološki fakultet
| Akademske studije prvog ciklusa | |
|---|---|
| OSIN22STIM | Savremene teorije i modeli u metodici vaspitno-obrazovnog rada |
Bibliografija
Radovi u časopisima
Samoprocjena studenata učiteljskih studija o kreativnosti i emocijama u nastavi muzičke kulture
| Časopis | Sineza |
|---|---|
| Godina | 2022 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković, Ozrenka Bjelobrk Babić i Merima Čaušević |
| Volumen | 3 |
| Strana od | 23 |
| Strana do | 40 |
| Veb adresa | https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1048708 |
Muzičke preferencije i uživanje u muzici kao prediktori uključenosti studenata učiteljskih studija u nastavu muzike
| DOI | 10.51558/2490-3647.2022.7.3.315 |
|---|---|
| Časopis | DHS-Društvene i humanističke studije, časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli |
| Godina | 2022 |
| Autori | Ozrenka Bjelobrk-Babić, Milica Drobac-Pavićević i Tanja Stanković - Janković |
| Volumen | 7 |
| Broj | 3 (20) |
| Strana od | 315 |
| Strana do | 334 |
| Veb adresa | http://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/index |
Kvalitetno čitanje i vođenje zabilješki u nastavi
| DOI | 10.5937/inovacije1904044K |
|---|---|
| Časopis | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
| Godina | 2019 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić, Tanja Stanković - Janković i Nenad Suzić |
| Volumen | XXXII |
| Broj | 4 |
| Strana od | 44 |
| Strana do | 56 |
Efikasnost nastave u inovativnim didaktičko-metodičkim modelima
| Časopis | Norma, časopis za teoriju i praksu vaspitanja i obrazovanja |
|---|---|
| Godina | 2016 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić, Tanja Stanković - Janković i Tatjana Zirojević |
| Volumen | 21 |
| Broj | 2 |
| Strana od | 269 |
| Strana do | 280 |
U susret djetetu nenasilnom komunikacijom
| DOI | 10.7251/NSK1601125S |
|---|---|
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
| Godina | 2016 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Volumen | LXXVIII |
| Broj | 1-2 |
| Strana od | 125 |
| Strana do | 136 |
Profesionalna orijentacija učenika i njihovi stavovi o izboru budućeg zanimanja
| DOI | 10.7251/FIZN1701221J |
|---|---|
| Časopis | Radovi Filozofskog fakulteta |
| Godina | 2016 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković i Aleksandar Tubica |
| Broj | 18 |
| Strana od | 221 |
| Strana do | 237 |
Problemi pri donošenju odluka u malim grupama i konfliktne orijentacije učenika
| Časopis | Medicinski žurnal |
|---|---|
| Godina | 2015 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković, Nenad Suzić i Aleksandar Tubica |
| Strana od | 720 |
| Strana do | 739 |
Emocije učenika u nastavi likovne kulture
| DOI | 10.7251/NSK 1501005S |
|---|---|
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
| Godina | 2015 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković i Vesna Gojković |
| Volumen | LXXVI |
| Broj | 1 |
| Strana od | 5 |
| Strana do | 15 |
Kriterijumi ocenjivanja učenika
| Časopis | NASTAVA I VASPITANJE |
|---|---|
| Godina | 2014 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Đurđević |
| Broj | 4 |
| Strana od | 669 |
| Strana do | 686 |
Likovna kultura - neiskorištene dobrobiti
| Časopis | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
|---|---|
| Godina | 2013 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 4 |
| Strana od | 18 |
| Strana do | 30 |
Vrednovanje likovne kulture i osjećanja učenika
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
|---|---|
| Godina | 2013 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 2 |
| Strana od | 5 |
| Strana do | 26 |
High School and University Students Self-regulated Efficiency and Emotions
| Časopis | Croatian Journal of Education |
|---|---|
| Godina | 2013 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Đurđević |
| Broj | 2 |
| Strana od | 69 |
| Strana do | 95 |
Samoregulacijska uspješnost i emocije srednjoškolaca i studenata
| Časopis | Croatian Journal of Education |
|---|---|
| Godina | 2013 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Kević-Zrnić |
| Broj | 2 |
| Strana od | 69 |
| Strana do | 95 |
Pozitivna i negativna osjećanja u odnosu na samoregulatornu efikasnost srednjoškolaca i studenata
| Časopis | Medicinski žurnal |
|---|---|
| Godina | 2011 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković, Snježana Đurđević i Nenad Suzić |
| Broj | 1-2 |
| Strana od | 141 |
| Strana do | 158 |
Učenje učenja u svjetlu različitih teorija učenja
| Časopis | RADOVI časopis za humanističke i društvene nauke |
|---|---|
| Godina | 2010 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 13 |
| Strana od | 179 |
| Strana do | 192 |
Učeća civilizacija i učeća nacija: Svrha i cilj učenja. Zbornik sa Prvog kongresa pedagoga Republike Srpske: Razvoj pedagoške nauke i reformske promjene u obrazovanju i vaspitanju
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
|---|---|
| Godina | 2010 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 3-4 |
| Strana od | 183 |
| Strana do | 202 |
Značaj emocionalnog vaspitanja
| Časopis | Medicinski žurnal |
|---|---|
| Godina | 2006 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 5-6 |
| Strana od | 375 |
| Strana do | 384 |
Emocije i vaspitanje emocionalnosti učenika viših razreda osnovne škole
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
|---|---|
| Godina | 2005 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 1-2 |
| Strana od | 21 |
| Strana do | 47 |
Fiziološka osnova emocionalnog vaspitanja
| Časopis | NASTAVA I VASPITANJE |
|---|---|
| Godina | 2005 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 2-3 |
| Strana od | 255 |
| Strana do | 263 |
Emocije u svjetlu vaspitno-obrazovnog procesa
| Časopis | Medicinski žurnal |
|---|---|
| Godina | 2005 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 7-8 |
| Strana od | 542 |
| Strana do | 551 |
Socijalni i školski ciljevi učenika
| Časopis | Medicinski žurnal |
|---|---|
| Godina | 2000 |
| Autori | Nenad Suzić i Tanja Stanković - Janković |
| Broj | 1-2 |
| Strana od | 28 |
| Strana do | 44 |
Radovi sa skupova
Izazovi i interesovanja nastavnika za primjenu vještačke inteligencije u nastavi
| Naučni skup | Vaspitanje i obrazovanje između teorije i prakse |
|---|---|
| DOI | 10.46793/zbVO25UEI.107J |
| Publikacija | Vaspitanje i obrazovanje između teorije i prakse |
| Godina | 2025 |
| Autori | Slaviša Jenjić, Snježana Kević-Zrnić i Tanja Stanković - Janković |
SOCIO-PEDAGOGICAL CHARACTERISTICS OF TEACHERS AND THEIR ATTITUDES TOWARD THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE EDUCATIONAL PROCESS
| Naučni skup | 1 st International Scientific Conference Education and Artificial Intelligence (EDAI 2024) |
|---|---|
| DOI | 10.46793/EDAI24.061J |
| Publikacija | EDUCATION AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE |
| Godina | 2024 |
| Autori | Slaviša Jenjić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Kević-Zrnić |
| Strana od | 61 |
| Strana do | 67 |
| Veb adresa | https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzQbfBtmBtRlTslTtjmgmBsNHksx?projector=1&messagePartId=0.1 |
Izazovi vaspitanja učenika u digitalnom okruženju
| Naučni skup | Nauka i stvarnost |
|---|---|
| Publikacija | Nauka i stvarnost Zbornik radova sa naučnog skupa |
| Godina | 2024 |
| Autori | Slaviša Jenjić i Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 11 |
| Strana do | 29 |
STUDENTS’ PERCEPTION OF COOPERATION AND COMMUNICATION IN LEARNING AND TEACHING PROCESSES
| Naučni skup | 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” |
|---|---|
| Publikacija | The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community |
| Godina | 2022 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić, Tanja Stanković - Janković i Slaviša Jenjić |
| Strana od | 205 |
| Strana do | 210 |
Procjene učitelja o značaju i efektima integrativne nastave
| Naučni skup | 12th International Conference EDUvision 2022 »New Contemporary Challenges – Opportunities for Integrating Innovative Solutions into 21st Century Education« |
|---|---|
| Publikacija | »New Contemporary Challenges - Opportunities for Integrating Innovative Solutions into 21st Century Education« |
| Godina | 2022 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković, Slaviša Jenjić i Snježana Kević-Zrnić |
| Strana od | 58 |
| Strana do | 68 |
| Veb adresa | http://www.eduvision.si/Content/Docs/The_Book_of_Papers_EDUvision_22.pdf |
Korelati sociopedagoških obilježja učitelja i primjene integrativne nastave prirode i društva
| Naučni skup | Banjalučki novembarski susreti 2022 |
|---|---|
| Publikacija | Banjalučki novembarski susreti 2022 |
| Godina | 2022 |
| Autori | Slaviša Jenjić, Tanja Stanković - Janković, Snježana Kević-Zrnić i Bojana Lazić |
| Strana od | 101 |
| Strana do | 118 |
Socijalizacija u digitalnom okruženju
| Naučni skup | Poremećaji u ponašanju djece i mladih |
|---|---|
| DOI | 10.7251/ZCMZ0122222K |
| Publikacija | Poremećaji u ponašanju djece i mladih |
| Godina | 2022 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić, Tanja Stanković - Janković i Slaviša Jenjić |
| Strana od | 222 |
| Strana do | 231 |
Performans u nastavi
| Naučni skup | International Conference EDUvision |
|---|---|
| Publikacija | Modern Approaches to Teaching the Coming Generations, EDUvision |
| Godina | 2019 |
| Autori | Tanja Stanković-Janković i Snježana Kević-Zrnić |
| Strana od | 1002 |
| Strana do | 1009 |
Učenje i kompetencije mladih u XXI vijeku
| Naučni skup | X Međunarodna naučno-stručna konferencija |
|---|---|
| Publikacija | Unapređenje kvaliteta života djece i mladih |
| Godina | 2019 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić i Tanja Stanković-Janković |
| Strana od | 428 |
| Strana do | 434 |
Učenje učenja i vrednovanje škole
| Naučni skup | Nauka, nastava, učenje: problemi i perspektive |
|---|---|
| Publikacija | Monografija sa međunarodnog naučnog skupa |
| Godina | 2019 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić i Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 133 |
| Strana do | 148 |
Vođenje zabilješki, efikasno čitanje i uključenost učenika u nastavu kao pretpostavka uspješnog učenja
| Naučni skup | Modern Approaches to Teaching the Coming Generations, EDUvision 2018 |
|---|---|
| Godina | 2018 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić, Ankica Suzić, Tanja Stanković - Janković i Nenad Suzić |
| Strana od | 706 |
| Strana do | 718 |
Stručna praksa - višestruki značaj za studente sa invaliditetom, fakultete i poslodavce
| Naučni skup | Inkluzija studenata sa invaliditetom |
|---|---|
| Publikacija | Inkluzija studenata sa invaliditetom |
| Godina | 2018 |
| Autori | Margareta Skopljak i Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 169 |
| Strana do | 188 |
Pedagoško savjetovanje univerzitetskog osoblja uključenog u rad studenata sa invaliditetom
| Naučni skup | Inkluzija studenata sa invaliditetom |
|---|---|
| Godina | 2018 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković i Margareta Skopljak |
| Strana od | 135 |
| Strana do | 151 |
Kretanjem do kreativnosti i uključenosti učenika u nastavu muzičke kulture
| Naučni skup | Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena |
|---|---|
| Publikacija | U Zborniku radova "Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena" Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli |
| Godina | 2017 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković i Ozrenka Bjelobrk-Babić |
| Strana od | 35 |
| Strana do | 54 |
Kretanjem do kreativnosti i uključenosti učenika u nastavu muzičke kulture
| Naučni skup | Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjeh i budućih promjena 5 |
|---|---|
| Godina | 2017 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković i Ozrenka Bjelobrk-Babić |
| Strana od | 35 |
| Strana do | 54 |
Poučavanje učenika za primjenu tehnika efikasnog učenja i njihova opredijeljenost za učenje
| Naučni skup | Humanističko i emancipatorsko vaspitanje |
|---|---|
| Publikacija | Zbornik radova sa naučnog simpozijuma Humanističko i emancipatorsko vaspitanje |
| Godina | 2016 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković i Sanela Kovačević |
| Strana od | 139 |
| Strana do | 156 |
Uloga učitelja u primjeni egzemplara likovne umjetnosti i podsticanju kreativnosti učenika
| Naučni skup | Kritičko mišljenje – faktor razvoja nauke i društva |
|---|---|
| Publikacija | Zbornik radova sa naučnog skupa (Banja Luka, 24. i 25. novembar 2014. godine): Kritičko mišljenje – faktor razvoja nauke i društva |
| Godina | 2015 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković i Tatjana Zirojević |
| Strana od | 309 |
| Strana do | 327 |
Stavovi studenata i nastavnika o bolonjskom procesu deset godina poslije
| Naučni skup | Obrazovanje i savremeni univerzitet |
|---|---|
| Godina | 2012 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković, Ozrenka Bjelobrk-Babić i Snježana Kević-Zrnić |
| Strana od | 165 |
| Strana do | 179 |
Vrijednosne orijentacije srednjoškolaca i studenata
| Naučni skup | Nastava i učenje |
|---|---|
| Godina | 2012 |
| Autori | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Kević-Zrnić |
| Strana od | 259 |
| Strana do | 268 |
Stavovi učenika prema nastavi muzičke kulture
| Naučni skup | Nastava i učenje - stanje i problemi, Učiteljski fakultet u Užicu |
|---|---|
| Publikacija | Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa Nastav i učenje (stanje i problemi), Učiteljski fakultet u Užicu |
| Godina | 2011 |
| Autori | Ozrenka Bjelobrk-Babić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Đurđević |
| Strana od | 597 |
| Strana do | 610 |
Stavovi učenika prema nastavi muzičke kulture
| Naučni skup | Nastava i učenje - stanje i problemi |
|---|---|
| Godina | 2011 |
| Autori | Ozrenka Bjelobrk-Babić, Tanja Stanković - Janković i Snježana Đurđević |
| Strana od | 597 |
| Strana do | 610 |
Stavovi o evropskim standardima i kompetencije za donošenje odluka
| Naučni skup | Kvalitet nastavnog i naučnog rada i bolonjski proces |
|---|---|
| Godina | 2011 |
| Autori | Tanja Stanković-Janković, Nenad Suzić, Snježana Kević-Zrnić i Ozrenka Bjelobrk-Babić |
| Strana od | 189 |
| Strana do | 212 |
Savremeni pristup učenju učenja
| Naučni skup | Interdisciplinarnost i jedinstvo savremene nauke |
|---|---|
| Godina | 2010 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 367 |
| Strana do | 380 |
Interesovanje i motivacija kao činioci uspjeha u učenju
| Naučni skup | Inovacije u osnovnoškolskom obrazovanju - vrednovanje |
|---|---|
| Godina | 2009 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 253 |
| Strana do | 258 |
Značaj obuke za učenje i emocije učenika
| Naučni skup | Nauka, kultura i ideologija |
|---|---|
| Godina | 2008 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 389 |
| Strana do | 406 |
Ostali radovi
Nasljeđe i poznavanje kulturne baštine
| Izdavač | Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99976-38-77-9 |
| Godina | 2023 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković, Snježana Kević-Zrnić i Slaviša Jenjić |
| Strana od | 7 |
| Strana do | 36 |
Vaspitanje u porodici, tradicija i izazovi savremenog doba
| Izdavač | Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99976-38-77-9 |
| Godina | 2023 |
| Autori | Snježana Kević-Zrnić, Tanja Stanković - Janković i Slaviša Jenjić |
| Strana od | 57 |
| Strana do | 84 |
Informacija o održanom didaktičkom koncertu u Banjoj Luci
| Izdavač | Časopis Naša škola . Društvo pedagoga RS |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 2303-7091 |
| Godina | 2018 |
| Autori | Darko Ratković, Tanja Stanković-Janković i Ozrenka Bjelobrk Babić |
Savjetodavni i terapijski rad u prevenciji nasilja i zlostavljanja mladih
| Izdavač | Filozofski fakultet |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99955-59-52-6 |
| Godina | 2014 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 24 |
| Strana do | 48 |
Socijalne kompetencije i učenje u digitalnoj civilizaciji
| Izdavač | Filozofski fakultet, Institut za pedagoška istraživanja, Centar za razvoj i primenu nauke, tehnologije i informatike |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99955-59-43-4 |
| Godina | 2013 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 111 |
| Strana do | 119 |
Korištenje kompjutera i interneta u procesima učenja
| Izdavač | Fakultet političkih nauka |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-99955-701-1-8 |
| Godina | 2012 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković i Ivana Zečević |
| Strana od | 53 |
| Strana do | 70 |
Društveno oblikovanje potreba nadarene dece
| Izdavač | Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 978-86-87095-17-5 |
| Godina | 2011 |
| Autori | Tamara Pribišev-Beleslin, Tanja Stanković - Janković i Sanja Partalo |
| Strana od | 333 |
| Strana do | 341 |
Doktorska disertacija: Učenje učenja i emocije u nastavi
| Izdavač | Filozofski fakultet |
|---|---|
| Godina | 2009 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
Magistarski rad: Emocije i vaspitanje emocionalnosti učenika viših razreda osnovne škole
| Izdavač | Filozofski fakultet |
|---|---|
| Godina | 2005 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
Uticaj grupe na razvoj emocionalne i socijalne kompetencije
| Izdavač | TT-centar |
|---|---|
| ISSN/ISBN | 86-7554-001-9 |
| Godina | 2001 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Strana od | 183 |
| Strana do | 221 |
Knjige
Usmjerenost na ovladavanje
| Izdavač | Filozofski fakultet, Banja Luka |
|---|---|
| ISBN | 978-99976-38-36-6 |
| Godina | 2020 |
| Autori | Tanja Stanković-Janković |
| Tip knjige | naučna knjiga |
| Broj strana | 154 |
Obuka studenata s invaliditetom
| Izdavač | Centar modernih znanja Banja Luka |
|---|---|
| ISBN | 9789997672216 |
| Godina | 2017 |
| Autori | Draženko Jorgić, Tanja Stanković - Janković, Tanja Vujić, Margareta Skopljak, Brane Mikanović, Amra Džindo, Nebojša Macanović i Matjaž Debevc |
| Tip knjige | ostale naučne publikacije |
STUDENTS WITH DISABILITIES TRAINING
| Izdavač | CENTAR MODERNIH ZNANJA BANJA LUKA |
|---|---|
| ISBN | 978-99976-722-1-6 |
| Godina | 2017 |
| Autori | Draženko Jorgić, Tanja Stanković - Janković, Tanja Vujić, Margareta Skopljak, Brane Mikanović, Amra Džindo, Nebojša Macanović i Matjaž Debevc |
| Tip knjige | ostale naučne publikacije |
Pogled na dijete: kroz metodiku vaspitno-obrazovnog rada
| Izdavač | Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet |
|---|---|
| ISBN | 978-99955-59-86-1 |
| Godina | 2017 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Tip knjige | naučna knjiga |
| Broj strana | 298 |
Učenje učenja i emocije u nastavi
| Izdavač | Art print, Banja Luka |
|---|---|
| ISBN | 978-99955-84-72-6 |
| Godina | 2012 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Tip knjige | naučna knjiga |
| Broj strana | 289 |
Vaspitanje emocionalnosti u školi
| Izdavač | Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Istočno Sarajevo |
|---|---|
| ISBN | 978-99938-0-975-3 |
| Godina | 2007 |
| Autori | Tanja Stanković - Janković |
| Tip knjige | naučna knjiga |
| Broj strana | 325 |
Projekti
Unapređenje upravljanja i rukovođenja kroz podučavanje
Na visokoškolskim ustanovama na Zapadnom Balkanu, nastavno osoblje se bira na osnovu istraživačkih postignuća ili profesionalnih vještina koje olakšavaju realizaciju nastavnog procesa u okviru svoje stručne oblasti u kojoj dobijaju nastavno-naučno zvanje. Savremeni pristupi potenciraju pomijeranje ka visokom obrazovanju zasnovanom na kompetencijama (Competency-Based Higher Education (CBHE)) i paradigmi zasnovanoj na ishodima. Naglašava se u svim fazama visokoškolske nastave...
| Broj projekta | 1251324 |
|---|---|
| Status | Aktivan |
| Tip projekta | Erazmus+ |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Tamara Pribišev-Beleslin |
| Projektni tim |
prof. dr Siniša Lakić prof. dr Tanja Stanković - Janković doc. dr Dragan Partalo Dragan Dragomirović prof. dr Draženko Jorgić Željana Kovačević prof. dr Sanja Partalo prof. dr Dragan Matić |
| Finansijer | EUROPEAN COMMISSION EUROPEAN EDUCATION AND CULTURE EXECUTIVE AGENCY |
| Početak realizacije | 01.12.2022. |
| Završetak projekta | 30.11.2025. |
| Vrijednost projekta | 46165.0 BAM |
Poznavanjem kulturne baštine do poštovanja različitosti
Projekat za cilj ima upoznavanje sa različitim kulturološkim obilježjima i razvojem tolerancije na različitosti, sa posebnim akcentom na kulturu i identitet srpskog naroda u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini. Sa rođenjem svaki čovjek dobija identitet koji je nedvosmisleno povezan sa istorijom. Prošlost ima veliku ulogu u procesu odrastanja i sazrijevanja čovjeka i oblikovanju njegovih etničkih stavova i pogleda...
| Broj projekta | 1251325 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Nacionalni naučnoistraživački |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Boško Branković |
| Projektni tim |
prof. dr Slaviša Jenjić prof. dr Tanja Stanković - Janković doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Srđan Dušanić Marko Aćić Željana Kovačević prof. dr Borivoje Milošević |
| Finansijer | Ministarstvo civilnih poslova BiH |
| Početak realizacije | 01.01.2023. |
| Završetak projekta | 02.11.2023. |
| Vrijednost projekta | 5000.0 BAM |
Dobri potomci su dobri preci
Projekat „Dobri potomci su dobri preci“ podrazumijeva održavanje niza predavanja iz oblasti istorije, jezika i književnosti, pedagogije i psihologije, a koja za cilj imaju razvijanje osjećaja za nacionalni identitet i integritet, kao i zaštitu i promociju nematerijalne kulturne baštine srpskog naroda.
| Broj projekta | 1251321 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Nacionalni stručni (profesionalni) |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Boško Branković |
| Projektni tim |
doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Borivoje Milošević Dragan Dragomirović prof. dr Srđan Dušanić Marko Aćić prof. dr Tanja Stanković - Janković prof. dr Slaviša Jenjić |
| Finansijer | FOND ZA IZBEGLA ,RASELJENA LICA I ZA SARADNJU SA SRBIMA U REGIONU |
| Početak realizacije | 01.09.2022. |
| Završetak projekta | 21.12.2022. |
| Vrijednost projekta | 1000.0 BAM |
Osnaživanje i promovisanje vrijednosti inkluzije u vaspitanju i obrazovanju
Naš program će se u početku zasnivati na teorijskoj i praktičnoj obuci studenata, angažovanih vršnjačkih edukatora sa pet nastavničkih fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci u ljetnom semestru školske 2021/2022. godine. Obučeni vršnjački edukatori realizovaće aktivnosti (interaktivna predavanja, radionice, panel diskusije) sa svojim nastavnicima na pet fakulteta za obuku nastavnika...
| Broj projekta | 1251317 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Međunarodni naučnoistraživački - Ostali |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Sanja Partalo |
| Projektni tim |
prof. dr Tatjana Mihajlović prof. dr Sanja Josifović-Elezović prof. dr Tamara Pribišev-Beleslin dr Kristijan Popović prof. dr Ljiljana Jerković Mirjana Predić, ma doc. dr Tanja Glišić Željana Kovačević prof. dr Dragan Matić prof. dr Svetlana Borojević prof. dr Kristina Pantelić Babić doc. dr Dragan Partalo Marko Aćić doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Slavica Tutnjević prof. dr Margareta Skopljak prof. dr Tatjana Marić prof. dr Želimir Dragić prof. dr Miroslav Drljača prof. dr Tanja Stanković - Janković prof. dr Slaviša Jenjić dr Nevena Vučen Papić prof. dr Aleksandra Hadžić prof. dr Aleksandra Šindić-Radić Aleksandar Pajkić, ma prof. dr Emir Muhić |
| Finansijer | UNICEF |
| Početak realizacije | 01.03.2022. |
| Završetak projekta | 01.07.2024. |
| Vrijednost projekta | 41900.0 BAM |
Srpski identitet u Bosni i Hercegovini
Projekat "Srpski identitet u Bosni i Hercegovini" podrazumijeva održavanje niza predavanja iz oblasti istorije, istorije jezika i književnosti, istorije pedagogije i istorije političke misli srpskog naroda u Bosni i Hercegovini pokrivajući istorijski period od 1463. do 1918. godine. Cilj projekta je očuvanje nacionalnog identiteta Srba u Bosni i Hercegovini, sa akcentom na očuvanju istorije i kulturne baštine...
| Broj projekta | 1251314 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Nacionalni obrazovni |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Boško Branković |
| Projektni tim |
doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Tanja Stanković - Janković Dragan Dragomirović prof. dr Borivoje Milošević Marko Aćić prof. dr Slaviša Jenjić prof. dr Srđan Dušanić |
| Finansijer | MINISTARSTVO KULTURE I INFORMISANJA REPUBLIKE SRBIJE |
| Početak realizacije | 01.06.2021. |
| Završetak projekta | 08.11.2021. |
| Vrijednost projekta | 2000.0 BAM |
Životna sredina u vrijeme pandemije: pedagoške i andragoške implikacije u razvoju rezilijentnosti
Pandemija COVID-19 predstavlja elementarnu katastrofu koja je prouzrokovala društvenu krizu i opšti društveni stres i traumu. U takvim situacijama od velike važnosti je podrška odraslih bitnih za dijete, njihova stabilnost i spremnost da pruže sigurnost, zadovolje dječije potrebe i pomognu u emocionalnoj preradi teških psihičkih situacija (Kruger &Reddemann 2013, Profaca i Arambašić 2009). Različite aktivnosti roditelja i drugih odraslih bitnih za dijete...
| Broj projekta | 1251313 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Međunarodni naučnoistraživački - Ostali |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Aleksandra Šindić-Radić |
| Projektni tim |
prof. dr Tanja Stanković - Janković prof. dr Sanja Partalo doc. dr Tanja Glišić dr Kristijan Popović prof. dr Draženko Jorgić prof. dr Tamara Pribišev-Beleslin |
| Finansijer | Ministarstvo za naučnotehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo |
| Početak realizacije | 01.07.2021. |
| Završetak projekta | 10.07.2024. |
| Vrijednost projekta | 4000.0 BAM |
Svi za inkluzivno obrazovanje
Obrazovne politike razvijenih zemalja u Evropi i svijetu značajno su se približile postizanju osnovnog cilja inkluzivnog obrazovanja uvođenjem kvalitativnih promjena u njihov obrazovni sistem. Istraživanja na temu inkluzivnog obrazovanja (Mittler, 2000; Ainscov, 2002) sugerišu da su razvoj i napredak društva uslovljeni smanjenjem razlika u društvu...
| Broj projekta | 1251312 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Međunarodni naučnoistraživački - Ostali |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Sanja Partalo |
| Projektni tim |
doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Tanja Stanković - Janković Ozren Trišić Željana Kovačević prof. dr Draženko Jorgić doc. dr Tanja Glišić prof. dr Sanja Josifović-Elezović |
| Finansijer | UNICEF |
| Početak realizacije | 01.11.2020. |
| Završetak projekta | 31.12.2021. |
| Vrijednost projekta | 45500.0 BAM |
