| Katedre |
|
|
|---|---|---|
| Uža naučna/umjetnička oblast | Zvanje | Datum izbora u zvanje |
| Metodika vaspitno-obrazovnog rada | docent | 25. septembar 2025. |
| ORCid | https://orcid.org/0000-0002-4878-9763 |
Predmeti
Filozofski fakultet
| Akademske studije drugog ciklusa | |
|---|---|
| MPV13STM | Savremene teorije i modeli u metodici predškolskog vaspitanja |
| MPD22MRV | Metodika ranog vaspitanja | Akademske studije prvog ciklusa |
| IUO141-PD | Individualizacija u obrazovanju |
| MUODS135 | Metodika upoznavanja okoline i društvene sredine |
| OPD22MPVO | Metodika predškolskog vaspitanja i obrazovanja |
| OPD22MUO | Menadžment u obrazovanju |
| PVMRG136 | Metodika razvoja govora |
| PVUAIU136 | Usmjerene aktivnosti i učenje |
| PPF-07 | Porodična pedagogija |
| UMVOR135 | Uvod u metodiku VOR-a |
Bibliografija
Radovi u časopisima
Percepcije studenata o vrijednostima i ograničenjima nastave na daljinu tokom pandemije covid-19
| DOI | 10.5937/IstrPed2301119P |
|---|---|
| Časopis | Istraživanja u pedagogiji |
| Godina | 2023 |
| Autori | Kristijan Popović, Tanja Glišić i Draženko Jorgić |
| Volumen | 13 |
| Broj | 1 |
| Strana od | 119 |
| Strana do | 130 |
| Veb adresa | http://research.rs/wp-content/uploads/2023/06/2217-7337_v13_n01_p119.pdf |
INTERAKCIJA DETETA I VASPITAČA INICIRANA DEČJIM PITANJEM
| DOI | 10.2298/ZIPI2001181G |
|---|---|
| Časopis | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja |
| Godina | 2020 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Volumen | 52 |
| Broj | 1 |
| Strana od | 181 |
| Strana do | 215 |
| Veb adresa | https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/52/Tanja%20Glisic.pdf |
Zašto djeca pitaju – nova klasifikacija pitanja predškolske djece
| DOI | 10.5937/inovacije1702114G |
|---|---|
| Časopis | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
| Godina | 2017 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Volumen | 30 |
| Broj | 2 |
| Strana od | 114 |
| Strana do | 127 |
| Veb adresa | http://www.inovacijeunastavi.rs/sr/30-2-8/ |
Pitanje u vaspitno-obrazovnom procesu
| DOI | 10.7251/NSK1601065G |
|---|---|
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
| Godina | 2016 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Volumen | LXXVIII |
| Broj | 1-2 |
| Strana od | 65 |
| Strana do | 80 |
Model integriranja posebnih metodika odgoja u ranom djetinjstvu: perspektive studenata o njihovom učenju u autentičnim okruženjima
| DOI | 10.15516/cje.v17i0.1485 |
|---|---|
| Časopis | Croatian Journal of Education |
| Godina | 2015 |
| Autori | Tamara Pribišev-Beleslin, Aleksandra Šindić i Tanja Vujić |
| Volumen | 17 |
| Broj | 1 |
| Strana od | 179 |
| Strana do | 194 |
| Veb adresa | http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=202955 |
Aquaring methodical skills of preservice preschool teachers:from abstract knowledge to situation based learning
| Časopis | Methodological Horizons |
|---|---|
| Godina | 2013 |
| Autori | Tamara Pribišev-Beleslin i Tanja Vujić |
| Volumen | 8 (2013)2 |
| Broj | 18 |
| Strana od | 47 |
| Strana do | 65 |
| Veb adresa | http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=169152 |
Radovi sa skupova
Dječija pitanja u pedagoško-metodički oblikovanom okruženju predškolske ustanove
| Naučni skup | Jezik, kultura i obrazovanje |
|---|---|
| Publikacija | Marinković, S. (Ur.)Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa Jezik, kultura i obrazovanje |
| Godina | 2022 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Strana od | 425 |
| Strana do | 440 |
Primjena intervjua u istraživanjima sa djecom predškolske dobi
| Naučni skup | EDUvision |
|---|---|
| Godina | 2019 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Strana od | 1010 |
| Strana do | 1020 |
Uloga mentora u inkluziji studenata sa invaliditetom
| Naučni skup | Inkluzija studenata sa invaliditetom |
|---|---|
| Publikacija | Jorgić, D. (Ur.) Zbornik radova sa multidisciplinarnog naučnog skupa Inkluzija studenata sa invaliditetom |
| Godina | 2018 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Strana od | 115 |
| Strana do | 136 |
Pitanja predškolske djece u funkciji razvoja kritičkog mišljenja
| Naučni skup | Banjalučki novembarski susreti |
|---|---|
| Godina | 2014 |
| Autori | Tanja Vujić |
| Strana od | 355 |
| Strana do | 364 |
Protivurječnosti u razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga
| Naučni skup | Banjalučki novembarski sureti |
|---|---|
| Godina | 2013 |
| Autori | Margareta Skopljak, Tamara Pribišev-Beleslin i Tanja Vujić |
| Strana od | 235 |
| Strana do | 250 |
Praćenje i ocjenjivanje studenata po Bolonjskom procesu
| Naučni skup | Kvalitet nastavnog i naučnog rada i Bolonjski proces |
|---|---|
| Godina | 2011 |
| Autori | Margareta Skopljak, Sanja Partalo i Tanja Vujić |
| Strana od | 225 |
| Strana do | 240 |
Knjige
Vaspitanje i njega djece uzrasta do tri godine iz ugla poštovanja
| Izdavač | Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci |
|---|---|
| ISBN | 978-99976-38-66-3 |
| Godina | 2021 |
| Autori | Tanja Glišić |
| Tip knjige | naučna knjiga |
| Broj strana | 146 |
Obuka studenata s invaliditetom
| Izdavač | Centar modernih znanja Banja Luka |
|---|---|
| ISBN | 9789997672216 |
| Godina | 2017 |
| Autori | Draženko Jorgić, Tanja Stanković - Janković, Tanja Vujić, Margareta Skopljak, Brane Mikanović, Amra Džindo, Nebojša Macanović i Matjaž Debevc |
| Tip knjige | ostale naučne publikacije |
STUDENTS WITH DISABILITIES TRAINING
| Izdavač | CENTAR MODERNIH ZNANJA BANJA LUKA |
|---|---|
| ISBN | 978-99976-722-1-6 |
| Godina | 2017 |
| Autori | Draženko Jorgić, Tanja Stanković - Janković, Tanja Vujić, Margareta Skopljak, Brane Mikanović, Amra Džindo, Nebojša Macanović i Matjaž Debevc |
| Tip knjige | ostale naučne publikacije |
Projekti
Osnaživanje i promovisanje vrijednosti inkluzije u vaspitanju i obrazovanju
Naš program će se u početku zasnivati na teorijskoj i praktičnoj obuci studenata, angažovanih vršnjačkih edukatora sa pet nastavničkih fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci u ljetnom semestru školske 2021/2022. godine. Obučeni vršnjački edukatori realizovaće aktivnosti (interaktivna predavanja, radionice, panel diskusije) sa svojim nastavnicima na pet fakulteta za obuku nastavnika...
| Broj projekta | 1251317 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Međunarodni naučnoistraživački - Ostali |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Sanja Partalo |
| Projektni tim |
prof. dr Tatjana Mihajlović prof. dr Kristina Pantelić Babić prof. dr Miroslav Drljača doc. dr Tanja Glišić prof. dr Dragan Matić prof. dr Slavica Tutnjević prof. dr Dragan Partalo prof. dr Margareta Skopljak dr Kristijan Popović prof. dr Svetlana Borojević Marko Aćić Željana Kovačević prof. dr Ljiljana Jerković Aleksandar Pajkić, ma prof. dr Aleksandra Hadžić prof. dr Tamara Pribišev-Beleslin prof. dr Slaviša Jenjić prof. dr Sanja Josifović-Elezović prof. dr Želimir Dragić prof. dr Emir Muhić prof. dr Tatjana Marić doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Tanja Stanković - Janković Mirjana Predić, ma dr Nevena Vučen Papić prof. dr Aleksandra Šindić-Radić |
| Finansijer | UNICEF |
| Početak realizacije | 01.03.2022. |
| Završetak projekta | 01.07.2024. |
| Vrijednost projekta | 41900.0 BAM |
Životna sredina u vrijeme pandemije: pedagoške i andragoške implikacije u razvoju rezilijentnosti
Pandemija COVID-19 predstavlja elementarnu katastrofu koja je prouzrokovala društvenu krizu i opšti društveni stres i traumu. U takvim situacijama od velike važnosti je podrška odraslih bitnih za dijete, njihova stabilnost i spremnost da pruže sigurnost, zadovolje dječije potrebe i pomognu u emocionalnoj preradi teških psihičkih situacija (Kruger &Reddemann 2013, Profaca i Arambašić 2009). Različite aktivnosti roditelja i drugih odraslih bitnih za dijete...
| Broj projekta | 1251313 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Međunarodni naučnoistraživački - Ostali |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Aleksandra Šindić-Radić |
| Projektni tim |
prof. dr Tanja Stanković - Janković prof. dr Tamara Pribišev-Beleslin prof. dr Sanja Partalo doc. dr Tanja Glišić prof. dr Draženko Jorgić dr Kristijan Popović |
| Finansijer | Ministarstvo za naučnotehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo |
| Početak realizacije | 01.07.2021. |
| Završetak projekta | 10.07.2024. |
| Vrijednost projekta | 4000.0 BAM |
Svi za inkluzivno obrazovanje
Obrazovne politike razvijenih zemalja u Evropi i svijetu značajno su se približile postizanju osnovnog cilja inkluzivnog obrazovanja uvođenjem kvalitativnih promjena u njihov obrazovni sistem. Istraživanja na temu inkluzivnog obrazovanja (Mittler, 2000; Ainscov, 2002) sugerišu da su razvoj i napredak društva uslovljeni smanjenjem razlika u društvu...
| Broj projekta | 1251312 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Međunarodni naučnoistraživački - Ostali |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Sanja Partalo |
| Projektni tim |
Ozren Trišić doc. dr Tanja Glišić doc. dr Snježana Kević-Zrnić prof. dr Draženko Jorgić prof. dr Sanja Josifović-Elezović Željana Kovačević prof. dr Tanja Stanković - Janković |
| Finansijer | UNICEF |
| Početak realizacije | 01.11.2020. |
| Završetak projekta | 31.12.2021. |
| Vrijednost projekta | 45500.0 BAM |
Savremeni pristupi u metodici matematičkog obrazovanja djece predškolskog uzrasta
Reforma predškolskog vaspitanja i obrazovanja u Republici Srpskoj je aktualan stručni, naučni i društveni problem. Savremeno institucionalno predškolsko vaspitanje i obrazovanje doživljava se kao briga i odgovornost države za odrastanje i blagostanje njegovih najmlađih građana, uključujući mogućnosti za rani start u razvoju matematičkih pojmova.
| Broj projekta | 8301301 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Nacionalni naučnoistraživački |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Tamara Pribišev-Beleslin |
| Projektni tim |
prof. dr Aleksandra Hadžić prof. dr Aleksandra Šindić-Radić Dejan Kantar, ma doc. dr Tanja Glišić prof. dr Tatjana Duronjić |
| Finansijer | Ministarstvo nauke i tehnologije Republike Srpske |
| Početak realizacije | 01.03.2016. |
| Završetak projekta | 18.02.2018. |
| Vrijednost projekta | 15000.0 BAM |
