
мр Немања Вукановић
асистент
Сарадник - II-5
Филозофски факултет
| Катедре |
| ||
|---|---|---|---|
| Ужа научна/умјетничка област | Звање | Датум избора у звање | |
| Општа педагогија | асистент | 24. март 2022. | |
| ORCid | https://orcid.org/0009-0008-3219-976X | Google Scholar | https://scholar.google.com/citations?user=WQ3QdQcAAAAJ&hl=sr |
Предмети
Филозофски факултет
| Академске студије другог циклуса | |
|---|---|
| МПД22СТШ | Савремени токови у школској педагогији |
| МУС07ВАН | Ваннаставне активности и културно-јавна дјелатност школе |
| МУС07ИУО | Инклузија у образовању | Академске студије првог циклуса |
| ИВШ112 | Историја васпитања и школства |
| ИНП112 | Историја националне педагогије |
| ИО142 | Инклузивно образовање |
| ЛП124 | Лијепо писање |
| ОИП111 | Општа историја педагогије |
| ОПД22ЗАВО | Законодавство и администрација у васпитању и образовању |
| ОПД22ИНВО | Инклузија у васпитању и образовању |
| ОПД22ИП1 | Историја педагогије 1 |
| ОПД22ИП2 | Историја педагогије 2 |
| ОПД22НИП | Национална историја педагогије |
| ОПД22ПР5 | Педагошки практикум 5 - педагошки практикум у школској установи |
| ОПД22ШП1 | Школска педагогија 1 |
| ОПД22ШП2 | Школска педагогија 2 |
| ОШП131 | Основи школске педагогије |
| ПВИПВ111-20 | Историја предшколског васпитања |
| ПК147 | Педагошка комуникологија |
| СОВОРШ132 | Структура и организација ВОР-а у школи |
| ША132 | Школска администрација |
| ШЗ132 | Школско законодавство |
| ШП135 | Школска педагогија |
Библиографија
Радови у часописима
Factor Structure of the Teacher Reflection Scale for Primary and Secondary School Teachers
| DOI | 10.5937/zrffp55-57984 |
|---|---|
| Часопис | Зборник радова Филозофског факултета Косовска Митровица Универзитета у Приштини |
| Година | 2025 |
| Аутори | Nemanja Vukanović, Margareta Skopljak и Tatjana Mihajlović |
| Волумен | LV |
| Број | 3 |
| Страна од | 415 |
| Страна до | 434 |
| Веб адреса | https://aseestant.ceon.rs/index.php/zrffp/article/view/57984/29069 |
Analiza i interpretacija Konfucijevih Analekta: pedagoški pristup
| DOI | 10.51558/2490-3647.2025.10.1.459 |
|---|---|
| Часопис | DHS-Društvene i humanističke studije, časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli |
| Година | 2025 |
| Аутори | Nemanja Vukanović и Tatjana Mihajlović |
| Волумен | 10 |
| Број | 1(27) |
| Страна од | 459 |
| Страна до | 480 |
| Веб адреса | https://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/article/view/17082/1078 |
Faktorska struktura skale autonomije nastavnika osnovnih škola
| DOI | https://doi.org/10.19090/ps.2025.1.33-47 |
|---|---|
| Часопис | Pedagoška stvarnost |
| Година | 2025 |
| Аутори | Nemanja Vukanović, Tatjana Mihajlović и Margareta Skopljak |
| Волумен | LXXI |
| Број | 1 |
| Страна од | 33 |
| Страна до | 47 |
| Веб адреса | https://pedagoskastvarnost.ff.uns.ac.rs/index.php/ps/article/view/256/154 |
Аkademske emocije u vannastavnim aktivnostima i školski uspjeh učenika
| DOI | https://doi.org/10.19090/zop.2024.33.50-71 |
|---|---|
| Часопис | Zbornik odseka za pedagogiju, Filozofski fakultet u Novom Sadu |
| Година | 2024 |
| Аутори | Tatjana Mihajlović, Jasna Skrobonja, Nemanja Vukanović и Želimir Dragić |
| Број | 33 |
| Страна од | 50 |
| Страна до | 71 |
| Веб адреса | https://zop.ff.uns.ac.rs/index.php/zop/article/view/104/66 |
Научни допринос разумијевању идеја о предшколском васпитању и образовању кроз историјске епохе
| DOI | 10.46793/Uzdanica20.1.307V |
|---|---|
| Часопис | УЗДАНИЦА Часопис за језик, књижевност и педагошке науке |
| Година | 2023 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Волумен | XX |
| Број | 1 |
| Страна од | 307 |
| Страна до | 310 |
| Веб адреса | https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2023/07/24-Nemanja-D.-Vukanovic-Uzdanica-XX-1-2023.pdf |
Povezanost između vrsta komunikacije u porodici i uspjeha učenika iz matematike u petom razredu
| DOI | 10.51558/2490-3647.2022.7.4.503 |
|---|---|
| Часопис | DHS-Društvene i humanističke studije, časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli |
| Година | 2022 |
| Аутори | Nemanja Vukanović |
| Волумен | 7 |
| Број | 4(21) |
| Страна од | 503 |
| Страна до | 520 |
| Веб адреса | http://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/article/view/838/662 |
Интеркултурално образовање у Босни и Херцеговини између Османског царства и Аустроугарске монархије
| DOI | https://doi.org/10.7251/NSK2202107V |
|---|---|
| Часопис | НАША ШКОЛА |
| Година | 2022 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Волумен | XXVIII |
| Број | 2 |
| Страна од | 107 |
| Страна до | 120 |
| Веб адреса | http://www.nasaskola.org/index.php/nasaskola/article/view/82/81 |
Учење и емоције ученика у дигиталном окружењу
| DOI | 10.7251/NSK1801059V |
|---|---|
| Часопис | НАША ШКОЛА |
| Година | 2018 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Број | 1 |
| Страна од | 59 |
| Страна до | 75 |
| Веб адреса | https://doisrpska.nub.rs/index.php/NASK/article/view/5728/5544 |
Процјене и самопроцјене учења и емоција ученика у дигиталном окружењу
| Часопис | Учење и настава |
|---|---|
| Година | 2018 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Број | 4 |
| Страна од | 701 |
| Страна до | 716 |
| Веб адреса | http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%204%202018%20za%20sajt.pdf |
Учење у уобичајеном и дигиталном окружењу
| DOI | https://doi.org/10.7251/NSK1702099V |
|---|---|
| Часопис | НАША ШКОЛА |
| Година | 2017 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Волумен | 6 |
| Број | 3-4 |
| Страна од | 99 |
| Страна до | 110 |
| Веб адреса | https://doisrpska.nub.rs/index.php/NASK/article/view/5041/4834 |
Планирање и припремање проблемске и индивидуализоване разредне наставе
| Часопис | Учење и настава |
|---|---|
| Година | 2017 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Број | 4 |
| Страна од | 735 |
| Страна до | 750 |
| Веб адреса | http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf |
Савјетодавне компетенције наставника
| Часопис | Учење и настава |
|---|---|
| Година | 2016 |
| Аутори | Немања Вукановић |
| Број | 1 |
| Страна од | 195 |
| Страна до | 197 |
| Веб адреса | http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Broj%201_2016.pdf |
Радови са скупова
Социјално-хуманистичко васпитање: Историјске идеје и актуелни исходи учења васпитног рада у одјељењској заједници
| Научни скуп | Дете, култура, образовање |
|---|---|
| DOI | 10.46793/DKO24.04MS |
| Публикација | Дете, култура, образовање |
| Година | 2024 |
| Аутори | Маргарета Скопљак, Немања Вукановић и Татјана Михајловић |
| Страна од | 77 |
| Страна до | 92 |
Пројекти
Испитивање типографских карактеристика и читљивост ћириличног писма
Читање је једна од најважнијих процеса у животу човјека, јер нам омогућава учење, информисање, комуникацију, лични раст и развој. Српски језик карактерише тзв. плитка ортографија у којој постоји потпуна графем-фонем кореспонденција, што значи да сваком слову одговара један глас, а слова се транскрибују у гласове на правилан и директан начин...
| Број пројекта | 1251330 |
|---|---|
| Статус | Неактиван |
| Тип пројекта | Национални научноистраживачки |
| Организациона јединица | Филозофски факултет |
| Руководилац | проф. др Светлана Боројевић |
| Пројектни тим | проф. др Желимир Драгић мр Немања Вукановић Дејан Кантар, ма проф. др Драженко Јоргић |
| Финансијер | Министарство за научнотехнолошки развој и високо обарзовање Републике Српске |
| Почетак реализације | 01.12.2023. |
| Завршетак пројекта | 03.04.2025. |
| Вриједност пројекта | 4000.0 БАМ |
