
mr Nemanja Vukanović
asistent
Saradnik - II-5
Filozofski fakultet
| Katedre |
|
||
|---|---|---|---|
| Uža naučna/umjetnička oblast | Zvanje | Datum izbora u zvanje | |
| Opšta pedagogija | asistent | 24. mart 2022. | |
| ORCid | https://orcid.org/0009-0008-3219-976X | Google Scholar | https://scholar.google.com/citations?user=WQ3QdQcAAAAJ&hl=sr |
Predmeti
Filozofski fakultet
| Akademske studije drugog ciklusa | |
|---|---|
| MPD22STŠ | Savremeni tokovi u školskoj pedagogiji |
| MUS07VAN | Vannastavne aktivnosti i kulturno-javna djelatnost škole |
| MUS07IUO | Inkluzija u obrazovanju | Akademske studije prvog ciklusa |
| IVŠ112 | Istorija vaspitanja i školstva |
| INP112 | Istorija nacionalne pedagogije |
| IO142 | Inkluzivno obrazovanje |
| LP124 | Lijepo pisanje |
| OIP111 | Opšta istorija pedagogije |
| OPD22ZAVO | Zakonodavstvo i administracija u vaspitanju i obrazovanju |
| OPD22INVO | Inkluzija u vaspitanju i obrazovanju |
| OPD22IP1 | Istorija pedagogije 1 |
| OPD22IP2 | Istorija pedagogije 2 |
| OPD22NIP | Nacionalna istorija pedagogije |
| OPD22PR5 | Pedagoški praktikum 5 - pedagoški praktikum u školskoj ustanovi |
| OPD22ŠP1 | Školska pedagogija 1 |
| OPD22ŠP2 | Školska pedagogija 2 |
| OŠP131 | Osnovi školske pedagogije |
| PVIPV111-20 | Istorija predškolskog vaspitanja |
| PK147 | Pedagoška komunikologija |
| SOVORŠ132 | Struktura i organizacija VOR-a u školi |
| ŠA132 | Školska administracija |
| ŠZ132 | Školsko zakonodavstvo |
| ŠP135 | Školska pedagogija |
Bibliografija
Radovi u časopisima
Factor Structure of the Teacher Reflection Scale for Primary and Secondary School Teachers
| DOI | 10.5937/zrffp55-57984 |
|---|---|
| Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Kosovska Mitrovica Univerziteta u Prištini |
| Godina | 2025 |
| Autori | Nemanja Vukanović, Margareta Skopljak i Tatjana Mihajlović |
| Volumen | LV |
| Broj | 3 |
| Strana od | 415 |
| Strana do | 434 |
| Veb adresa | https://aseestant.ceon.rs/index.php/zrffp/article/view/57984/29069 |
Analiza i interpretacija Konfucijevih Analekta: pedagoški pristup
| DOI | 10.51558/2490-3647.2025.10.1.459 |
|---|---|
| Časopis | DHS-Društvene i humanističke studije, časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli |
| Godina | 2025 |
| Autori | Nemanja Vukanović i Tatjana Mihajlović |
| Volumen | 10 |
| Broj | 1(27) |
| Strana od | 459 |
| Strana do | 480 |
| Veb adresa | https://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/article/view/17082/1078 |
Faktorska struktura skale autonomije nastavnika osnovnih škola
| DOI | https://doi.org/10.19090/ps.2025.1.33-47 |
|---|---|
| Časopis | Pedagoška stvarnost |
| Godina | 2025 |
| Autori | Nemanja Vukanović, Tatjana Mihajlović i Margareta Skopljak |
| Volumen | LXXI |
| Broj | 1 |
| Strana od | 33 |
| Strana do | 47 |
| Veb adresa | https://pedagoskastvarnost.ff.uns.ac.rs/index.php/ps/article/view/256/154 |
Akademske emocije u vannastavnim aktivnostima i školski uspjeh učenika
| DOI | https://doi.org/10.19090/zop.2024.33.50-71 |
|---|---|
| Časopis | Zbornik odseka za pedagogiju, Filozofski fakultet u Novom Sadu |
| Godina | 2024 |
| Autori | Tatjana Mihajlović, Jasna Skrobonja, Nemanja Vukanović i Želimir Dragić |
| Broj | 33 |
| Strana od | 50 |
| Strana do | 71 |
| Veb adresa | https://zop.ff.uns.ac.rs/index.php/zop/article/view/104/66 |
Naučni doprinos razumijevanju ideja o predškolskom vaspitanju i obrazovanju kroz istorijske epohe
| DOI | 10.46793/Uzdanica20.1.307V |
|---|---|
| Časopis | UZDANICA Časopis za jezik, književnost i pedagoške nauke |
| Godina | 2023 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Volumen | XX |
| Broj | 1 |
| Strana od | 307 |
| Strana do | 310 |
| Veb adresa | https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2023/07/24-Nemanja-D.-Vukanovic-Uzdanica-XX-1-2023.pdf |
Povezanost između vrsta komunikacije u porodici i uspjeha učenika iz matematike u petom razredu
| DOI | 10.51558/2490-3647.2022.7.4.503 |
|---|---|
| Časopis | DHS-Društvene i humanističke studije, časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli |
| Godina | 2022 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Volumen | 7 |
| Broj | 4(21) |
| Strana od | 503 |
| Strana do | 520 |
| Veb adresa | http://www.dhs.ff.untz.ba/index.php/home/article/view/838/662 |
Interkulturalno obrazovanje u Bosni i Hercegovini između Osmanskog carstva i Austrougarske monarhije
| DOI | https://doi.org/10.7251/NSK2202107V |
|---|---|
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
| Godina | 2022 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Volumen | XXVIII |
| Broj | 2 |
| Strana od | 107 |
| Strana do | 120 |
| Veb adresa | http://www.nasaskola.org/index.php/nasaskola/article/view/82/81 |
Učenje i emocije učenika u digitalnom okruženju
| DOI | 10.7251/NSK1801059V |
|---|---|
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
| Godina | 2018 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Broj | 1 |
| Strana od | 59 |
| Strana do | 75 |
| Veb adresa | https://doisrpska.nub.rs/index.php/NASK/article/view/5728/5544 |
Procjene i samoprocjene učenja i emocija učenika u digitalnom okruženju
| Časopis | Učenje i nastava |
|---|---|
| Godina | 2018 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Broj | 4 |
| Strana od | 701 |
| Strana do | 716 |
| Veb adresa | http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%204%202018%20za%20sajt.pdf |
Učenje u uobičajenom i digitalnom okruženju
| DOI | https://doi.org/10.7251/NSK1702099V |
|---|---|
| Časopis | NAŠA ŠKOLA |
| Godina | 2017 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Volumen | 6 |
| Broj | 3-4 |
| Strana od | 99 |
| Strana do | 110 |
| Veb adresa | https://doisrpska.nub.rs/index.php/NASK/article/view/5041/4834 |
Planiranje i pripremanje problemske i individualizovane razredne nastave
| Časopis | Učenje i nastava |
|---|---|
| Godina | 2017 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Broj | 4 |
| Strana od | 735 |
| Strana do | 750 |
| Veb adresa | http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf |
Savjetodavne kompetencije nastavnika
| Časopis | Učenje i nastava |
|---|---|
| Godina | 2016 |
| Autori | Nemanja Vukanović |
| Broj | 1 |
| Strana od | 195 |
| Strana do | 197 |
| Veb adresa | http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Broj%201_2016.pdf |
Radovi sa skupova
Socijalno-humanističko vaspitanje: Istorijske ideje i aktuelni ishodi učenja vaspitnog rada u odjeljenjskoj zajednici
| Naučni skup | Dete, kultura, obrazovanje |
|---|---|
| DOI | 10.46793/DKO24.04MS |
| Publikacija | Dete, kultura, obrazovanje |
| Godina | 2024 |
| Autori | Margareta Skopljak, Nemanja Vukanović i Tatjana Mihajlović |
| Strana od | 77 |
| Strana do | 92 |
Projekti
Ispitivanje tipografskih karakteristika i čitljivost ćiriličnog pisma
Čitanje je jedna od najvažnijih procesa u životu čovjeka, jer nam omogućava učenje, informisanje, komunikaciju, lični rast i razvoj. Srpski jezik karakteriše tzv. plitka ortografija u kojoj postoji potpuna grafem-fonem korespondencija, što znači da svakom slovu odgovara jedan glas, a slova se transkribuju u glasove na pravilan i direktan način...
| Broj projekta | 1251330 |
|---|---|
| Status | Neaktivan |
| Tip projekta | Nacionalni naučnoistraživački |
| Organizaciona jedinica | Filozofski fakultet |
| Rukovodilac | prof. dr Svetlana Borojević |
| Projektni tim |
prof. dr Želimir Dragić prof. dr Draženko Jorgić Dejan Kantar, ma mr Nemanja Vukanović |
| Finansijer | Ministarstvo za naučnotehnološki razvoj i visoko obarzovanje Republike Srpske |
| Početak realizacije | 01.12.2023. |
| Završetak projekta | 03.04.2025. |
| Vrijednost projekta | 4000.0 BAM |
