СОФЗФ - Социологија образовања
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Тип студија | Академске студије првог циклуса | |||
| Студијски програм | Педагогија | |||
| Назив | Социологија образовања | |||
| Акроним | Статус предмета | Семестар | Фонд часова | Број ЕСПБ |
| СОФЗФ | обавезан | 2 | 2П + 1В | 4.0 |
| Наставници | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вјежбе) | ||||
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| -без услова | -- | |||
| Циљеви изучавања предмета | ||||
| -Развити код студената свијест о друштвеној улози образовања , значај рада са дјецом-младима у процесу соцјализације и персонализације и пришремању за различите друштвене улоге.. | ||||
| Исходи учења (стечена знања) | ||||
| Оспособљеност студената да самостално долазе до чињеница, анализирају их у друштвеном контексту и заузимају сопствене ставове и закључке који имају позитиван одјек на њихове слушаоце партнере,подређене и надређене у међусобној интеракцији. | ||||
| Садржај предмета | ||||
| Друштво и образовање, образовање и сродни процеси,институционални систем образовања, обучавање и образовање, образовно развојни процеси у савременом друштву, образовање и васпитање за дијалог и толеранцију, ,дуализам васпитања и образовања, друштвене структуре и образовање, друштвена неједнакост и образовање, друштвени статус и образовање,др.покретњивост и образовање, друштвене промјене ,развој и образовање..,образовање и девијантни обрасци понашања | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Предавања, анализа слајдова, израда и одбрана семинарских радова, колоквији, проблематизовање питања,расправе,ставови,закључивање | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Облици провјере знања и оцјењивање | ||||
| колоквији два по 20 питања и бодова -семинарски радови до 5 бодова -присуство до 5 бодова завршни радови до 5 бодова | ||||
| Посебна назнака | ||||
| бодовање активизма на настави улази у завршни испит | ||||
