SOFZF - Sociologija obrazovanja
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Tip studija | Akademske studije prvog ciklusa | |||
| Studijski program | Pedagogija | |||
| Naziv | Sociologija obrazovanja | |||
| Akronim | Status predmeta | Semestar | Fond časova | Broj ESPB |
| SOFZF | obavezan | 2 | 2P + 1V | 4.0 |
| Nastavnici | ||||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vježbe) | ||||
| Uslovljnost drugim predmetima | Oblik uslovljenosti | |||
| -bez uslova | -- | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | ||||
| -Razviti kod studenata svijest o društvenoj ulozi obrazovanja , značaj rada sa djecom-mladima u procesu socjalizacije i personalizacije i prišremanju za različite društvene uloge.. | ||||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | ||||
| Osposobljenost studenata da samostalno dolaze do činjenica, analiziraju ih u društvenom kontekstu i zauzimaju sopstvene stavove i zaključke koji imaju pozitivan odjek na njihove slušaoce partnere,podređene i nadređene u međusobnoj interakciji. | ||||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Društvo i obrazovanje, obrazovanje i srodni procesi,institucionalni sistem obrazovanja, obučavanje i obrazovanje, obrazovno razvojni procesi u savremenom društvu, obrazovanje i vaspitanje za dijalog i toleranciju, ,dualizam vaspitanja i obrazovanja, društvene strukture i obrazovanje, društvena nejednakost i obrazovanje, društveni status i obrazovanje,dr.pokretnjivost i obrazovanje, društvene promjene ,razvoj i obrazovanje..,obrazovanje i devijantni obrasci ponašanja | ||||
| Metode izvođenja nastave | ||||
| Predavanja, analiza slajdova, izrada i odbrana seminarskih radova, kolokviji, problematizovanje pitanja,rasprave,stavovi,zaključivanje | ||||
| Literatura | ||||
| ||||
| Oblici provjere znanja i ocjenjivanje | ||||
| kolokviji dva po 20 pitanja i bodova -seminarski radovi do 5 bodova -prisustvo do 5 bodova završni radovi do 5 bodova | ||||
| Posebna naznaka | ||||
| bodovanje aktivizma na nastavi ulazi u završni ispit | ||||
