Б04721б - Стручна пракса
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Тип студија | Академске студије првог циклуса | |||
| Студијски програм | Прехрамбене технологије и индустријске биотехнологије - 240 ECTS | |||
| Назив | Стручна пракса | |||
| Акроним | Статус предмета | Семестар | Фонд часова | Број ЕСПБ |
| Б04721б | обавезан | 7 | 0П + 0В | 3.0 |
| Наставници | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вјежбе) | ||||
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| / | / | |||
| Циљеви изучавања предмета | ||||
| Студентска стручнa пракса има за циљ да студенту омогући да се у оквиру изабране области рада, упозна са реалним пословним окружењем у производним системима и институцијама које се баве пословањем у областима за које се студент образује, као и са могућностима за практичну примјену основних, теоријско-методолошких, научно-стручних и стручно-апликативних знања и вјештина стечених у току студија. | ||||
| Исходи учења (стечена знања) | ||||
| У оквиру стручне праксе студент је оспособљен за примјену претходно стечених теоријских и практичних знања и вјештина код рјешавања конкретних проблема у оквиру изабране области рада. Студент је упознат са функционисањем и организацијом рада изабраног предузећа или институције у којој је остварио праксу. | ||||
| Садржај предмета | ||||
| Упознавање са пословним окружењем привредног друштва у којем се обавља стручна пракса, са пословима које обавља дипломирани инжењер прехрамбене технологије одговарајућег смјера у датом пословном систему. Студент је дужан да води дневник рада у којем ће навести податке и сазнања до којих је дошао, као и активности које је реализовао у току обављања стручне праксе. | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Укључивање у процес рада предузећа или институције, под менторством предметног наставника и представника предузећа, у којем је студент обавио стручну праксу. | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Облици провјере знања и оцјењивање | ||||
| Оцјена рада у току обављања стручне праксе и Дневника рада | ||||
