ОШ13БОТ2 - Ботаника II
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Тип студија | Академске студије првог циклуса | |||
| Студијски програм | Шумарство | |||
| Назив | Ботаника II | |||
| Акроним | Статус предмета | Семестар | Фонд часова | Број ЕСПБ |
| ОШ13БОТ2 | обавезан | 2 | 3П + 3В | 6.0 |
| Наставници | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вјежбе) | ||||
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Предмет Ботаника II је условљен предметом Ботаника I. | Положен завршни испит из предмета Ботаника I. | |||
| Циљеви изучавања предмета | ||||
| Упознавање студената са основним принципима систематике гљива, лишајева и васкуларних биљака. | ||||
| Исходи учења (стечена знања) | ||||
| Стечена знања из предмета Ботаника II обухватају разумјевање подјеле живог свијета, посебно биљног, која ће студентима представљати основу за савладавање сродних предмета (Дендрологија, Фитоценологија). | ||||
| Садржај предмета | ||||
| Увод у систематику. Методе филогенетске систематике и подјела живог свијета. Царство FUNGI. LICHENES. Царство PLANTAE. Раздио BRYOPHYTA. Раздио LYCOPODIOPHYTA. Раздио EQUISETOPHYTA. Раздио POLYPODIOPHYTA. Раздио PINOPHYTA. Раздио MAGNOLIOPHYTA. | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Предавања, теренска настава, лабораторијске вјежбе, консултације. | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Облици провјере знања и оцјењивање | ||||
| Провјера знања се обавља писмено и усмено. Организују се колоквијум и тестови у току семестра. Обавезно је полагање хербара. Завршни испит се полаже практично (вјежбе) и усмено (предавања). | ||||
| Посебна назнака | ||||
| Студенти имају обавезу да прикупе индивидуалне хербаре који садрже најмање 100 различитих биљних врста, од тога је дозвољено 10 дрвенастих и преостали број зељастих врста. Хербари се посебно полажу, у виду препознавања врста по насумичном избору наставника/сарадника. Током семестра се организује теренска настава. | ||||
