ДСДН-СР-9 - Социјални менаџмент
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Тип студија | Академске студије трећег циклуса | |||
| Студијски програм | Докторске студије друштвених наука | |||
| Назив | Социјални менаџмент | |||
| Акроним | Статус предмета | Семестар | Фонд часова | Број ЕСПБ |
| ДСДН-СР-9 | изборни | 2, 3 | 4П + 2В | 8.0 |
| Наставници | ||||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вјежбе) | ||||
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | ||||
| Оспособљавање студената за вјештине ефикасног и ефектног управљања економским средствима и људским ресурсима у социјалном сектору на принципима со0цијалне политике и научног менаџмента | ||||
| Исходи учења (стечена знања) | ||||
| Студенти ће стећи знање и разумијевање кључних појмова, промјена, процеса, односа, проблема и промјена у управљању у подручјима социјалне политике и социјалног рада Студенти ће моћи критички анализирати проблеме организације, финансирања и руковођења у подручјима социјалне политике и извршити избор стратегија Сагледавање промјена у управљању у социјалној политици, са акцентом на социјалну заштиту. | ||||
| Садржај предмета | ||||
| Управљање подручјима социјалне политике, јавним службама и јавним финансијама, Управљање у невладином сектору Нови облици организовања у задовољавању социјалних потреба и управљања њима (соц. предузетништво, социјална приватизација, социјално доброторство) Управљње случајем Пројектно управљање Финансијски менаџмент Управљање знањем | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Настава је базирана на активној партиципацији студената, примјереним докторским студијама. Комбиноваће се различити типови учења: панел предавања, дискисионе групе, менторска настава, индвидуалан рад по задацима, студије случаје, презентовање радова. | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Облици провјере знања и оцјењивање | ||||
