MSC-3 - Терапијски модели социјалног рада (МСЦ-3)
Course specification | ||||
---|---|---|---|---|
Type of study | Master academic studies | |||
Study programme | ||||
Course title | Терапијски модели социјалног рада (МСЦ-3) | |||
Acronym | Status | Semester | Number of classes | ECTS |
MSC-3 | mandatory | 1 | 3L + 2E | 6.0 |
Lecturers | ||||
Lecturer | ||||
Lecturer/Associate (practicals) | ||||
Prerequisite | Form of prerequisites | |||
Нема условљености | Нема | |||
Learning objectives | ||||
Циљеви реализације програма су да, поред теоријских концепата, обухвати обуку студенату за примену различитих терапијских модела који се могу користити у социјалном раду у складу са стандардима социјалне терапије и рехабилитације. То социјалним радницима даје шансу да, уз одговарајућу едукацију, постижу позитивне промене у свом професионалном идентитету, афирмацији, стручној комуникацији и развоју. | ||||
Learning outcomes | ||||
Овако конципирана настава пружа студентима савремено професионално образовање према стандардима струке, што треба да омогући одговарајуће промене у погледу њихове компетенције да се активно баве терапијским радом. Жељени исходи учења могу се постићи приступом који у највећој мери ангажује студенте у практичним активностима које су непосредно повезане са њиховим компетенцијама уз активну партиципацију и оспособљавање за самосталан професионални рад. | ||||
Content | ||||
Развојна тенденција савремене методологије социјалног рада огледа се у покушају груписања метода и техника сличног теоријског оквира у веће целине (моделе) чија је карактеристика еластични терапијски концепт, оперативна методологија и доступни циљеви за реализацију. Основна вредност наведене тенденције је што обједињује и повезује теорију и праксу и стимулише развој професије социјалног рада. | ||||
Teaching Methods | ||||
Предавање, вежбе, практичан рад (30% теорија, 70% остали облици рада) Самосталне активности, вежбе на терену, групне активности према интересовању – израда самосталног семинарског рада. | ||||
Literature | ||||
| ||||
Evaluation and grading | ||||
Похађање наставе 5 бод. Домаћи задатак 30 бод. Завршни испит 40 бод. Активност на настави 5 бод. Колоквијум 20 бод. | ||||
Specific remarks | ||||
Нема посебне назнаке |