Navigation

MSC-3 - Терапијски модели социјалног рада (МСЦ-3)

Course specification
Type of studyMaster academic studies
Study programme
Course titleТерапијски модели социјалног рада (МСЦ-3)
AcronymStatusSemesterNumber of classesECTS
MSC-3mandatory13L + 2E6.0
Lecturers
Lecturer
Lecturer/Associate (practicals)
    PrerequisiteForm of prerequisites
    Нема условљеностиНема
    Learning objectives
    Циљеви реализације програма су да, поред теоријских концепата, обухвати обуку студенату за примену различитих терапијских модела који се могу користити у социјалном раду у складу са стандардима социјалне терапије и рехабилитације. То социјалним радницима даје шансу да, уз одговарајућу едукацију, постижу позитивне промене у свом професионалном идентитету, афирмацији, стручној комуникацији и развоју.
    Learning outcomes
    Овако конципирана настава пружа студентима савремено професионално образовање према стандардима струке, што треба да омогући одговарајуће промене у погледу њихове компетенције да се активно баве терапијским радом. Жељени исходи учења могу се постићи приступом који у највећој мери ангажује студенте у практичним активностима које су непосредно повезане са њиховим компетенцијама уз активну партиципацију и оспособљавање за самосталан професионални рад.
    Content
    Развојна тенденција савремене методологије социјалног рада огледа се у покушају груписања метода и техника сличног теоријског оквира у веће целине (моделе) чија је карактеристика еластични терапијски концепт, оперативна методологија и доступни циљеви за реализацију. Основна вредност наведене тенденције је што обједињује и повезује теорију и праксу и стимулише развој професије социјалног рада.
    Teaching Methods
    Предавање, вежбе, практичан рад (30% теорија, 70% остали облици рада) Самосталне активности, вежбе на терену, групне активности према интересовању – израда самосталног семинарског рада.
    Literature
    1. Vidanović, I. (2008): "Terapijski modeli socijalnog rada ", (treće autorsko izdanje), Beograd. (Original title)
    2. Vlajković, J. (1992): “Životne krize i njihovo prevazilaženje”, Nolit, Beograd; (Original title)
    3. Rodžers, K. (1985): “Kako postati ličnost”, Nolit (Original title)
    Evaluation and grading
    Похађање наставе 5 бод. Домаћи задатак 30 бод. Завршни испит 40 бод. Активност на настави 5 бод. Колоквијум 20 бод.
    Specific remarks
    Нема посебне назнаке